• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Knattenjansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 10:29:21 följande:

Nä 20 stycken tänkte vi kunde ha max 40 medlemmar tänkte nämligen likadant

Det går inte att skicka meddelande till dig, kan du skicka till mig som jag kan svara på? :)
  • sussjohansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Vad är det för grupp? :)
  • Naomii

Är på bim+1 idag och ingen mens och negativt cb digital igår.

Jag känner mig skakig, kallsvettig och andfådd. Kunde ej sminka mig ordentligt pga skakade och svettades. Är det någon mer som upplever det? Hade samma för 2 är sedan fast den graviditeten slutade i MF v.6 så kanske är samma nu?

• Enniie

Jag vill också gärna veta fb gruppen.

Enastående, fullkomligt enastående.
  • Snelson

Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

• Perssonlund

Jag är så uppgiven... har graviditets symtom, väldigt starka. Brösten är extremt känsliga ("glansiga",mörkare,knottrigare) illamående som bara den, halsbränna, trött och sura uppstötningar.. molandevärk i tjejmagen och ilningar... Jag har bim i slutet av månaden och har mått så här sen äl. I vanliga fall äter jag inget godis men det är jag extremt sugen på!

Kan man få symtom så tidigt? Skulle vilja säga att jag e gravid.. dock har kroppen lurat mig många gånger med dessa symtom fast inte så här extremt..

Det jobbigaste av allt är att jag skulle bli så himla glad då jag innerst i hjärtat vill ha en till men min sambo säger nej... Jag blir mest ledsen..

• Knattenjansson
    Snelson skrev 2017-09-19 16:11:19 följande:

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

Jag plussade svagt på äl+6, men har en kort cykel på 26 dagar o endast 9 dagar mellan äl o mens. Jag har haft molvärk sen några dar innan äl som sitter i än:) och trötthet som kom på ca äl+7. Hur lång cykel har du?
  • saraama

Jag testade endast idag på BIM. Tog först apotekets vanliga och tog senare på eftermiddagen ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor. Min cykel är kort så min BIM är 12 dagar efter äl. Har inte tyckt att jag haft symtom men har haft mensvärk sedan äl, ätit som en häst, hade ömma bröstvårtor typ två dagar och trötthet. Men är ofta lite deppig framåt hösten dvs trött och då tröstäter jag. Har även haft molande värk i magen hela cykeln sedan jag slutade med piller. Tänkte därför inget speciellt :)
  • AAMLB

Jag antar att jag plussat med 4 test som alla visar svaga positiva , vågar inte riktigt tro på det än dock!

Jag tog första testet för 4 dagar sedan, på ÄL+9 , då var testet blankt med bara ett streck. Testade igen i förrgår på ÄL+11 och då var det också blankt. Igår testade jag svagt positivt med RFSU på två stycken test och idag plussade jag också på två stycken av Apotekets tester.

Har i en vecka ca kännt mig illamående, haft stickningar ibland j livmodern och även "mensvärk" har också fått en sjuk klåda på bröstvårtorna som mest hela tiden är styva.

Så mina symptom började på ÄL+7 ungefär :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017