Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Nä 20 stycken tänkte vi kunde ha max 40 medlemmar tänkte nämligen likadant
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!
Är på bim+1 idag och ingen mens och negativt cb digital igår.
Jag känner mig skakig, kallsvettig och andfådd. Kunde ej sminka mig ordentligt pga skakade och svettades. Är det någon mer som upplever det? Hade samma för 2 är sedan fast den graviditeten slutade i MF v.6 så kanske är samma nu?
Jag vill också gärna veta fb gruppen.
Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)
Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?
Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)
Jag är så uppgiven... har graviditets symtom, väldigt starka. Brösten är extremt känsliga ("glansiga",mörkare,knottrigare) illamående som bara den, halsbränna, trött och sura uppstötningar.. molandevärk i tjejmagen och ilningar... Jag har bim i slutet av månaden och har mått så här sen äl. I vanliga fall äter jag inget godis men det är jag extremt sugen på!
Kan man få symtom så tidigt? Skulle vilja säga att jag e gravid.. dock har kroppen lurat mig många gånger med dessa symtom fast inte så här extremt..
Det jobbigaste av allt är att jag skulle bli så himla glad då jag innerst i hjärtat vill ha en till men min sambo säger nej... Jag blir mest ledsen..
Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?
Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)
Det är en liknande t4åd denna men just på en får man ju aviseringar :)