Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Nu kom de blodiga flytnigar så mensen i morgon. ???? Lycka till alla!
God morgon.
Nu har min mens kommit... första försöket tog inte alltså inte! Bara att försöka på nytt, ÄL 4-5 oktober
Tråkigt att höra att mensen kan vara på G med vissa. Håll huvudet högt och ge inte upp. <3
Alltså det är ju nästan olidligt detta! Och jag är ändå bara på andra cykeln sedan spiraluttag. BIM -3 om min opålitliga menscykel är rätträknad och jag tycker att det ibland kommer värkkänningar i livmodertrakten, inga andra symtom (förutom humörsvängningar, tänder till på minsta lilla och blir arg som ett bi).
Kan ju lika gärna vara mens på g, som inbillningssymtom, som ngt annat.. Det går ju ta mig tusan inte att jobba ordentligt när man har tankarna på annat håll hela tiden!
Grattis till alla er som plussat! Inte utan att man är lite avundsjuk.. :P
Åh herregud - jag tror jag är gravid!! Testade nu på morgonen på Predictor Early, BIM på lördag:
Ser ni ngt?!
Åh herregud - jag tror jag är gravid!! Testade nu på morgonen på Predictor Early, BIM på lördag:
Ser ni ngt?!
Ser ni ngt?!
Vad tror ni , ser ni något? Detta kom inom 5 min testlagret och försvann efte 30 min. När testet torkat.. :o
Absolut!! Grattiiiis :D
Tack! Helt galet att vi ska få en liten femma <3