• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Daria111
    FruganD skrev 2017-09-21 08:56:26 följande:

Åh herregud - jag tror jag är gravid!! Testade nu på morgonen på Predictor Early, BIM på lördag:

Ser ni ngt?!

Stort grattis
  • FruganD
    Nellis93 skrev 2017-09-21 09:25:03 följande:

Så kul! vad har du för symtom? :D

Jag har i en veckas tid varit illamående till och från, yrsel samt hugg och kramp i livmodern.

Testade ju negativt både måndag och lördag och trodde det var kört... Men inatt drömde jag att jag gjorde ett gravtest som var positivt, så var ju tvungen att testa igen på morgonen nu. Trott sedan förra veckan egentligen att jag är gravid, åttonde graviditeten för mig nu, men de två negativa i början på veckan fick mig att tro att det bara kroppen som så gärna ville bli gravid så jag hade helt ärligt gett upp hoppet.

Så igår åkte jag o köpte mig en flaska Prosecco som jag hade tänkt njuta av på fredag... men det blir det inget med :D
  • Vendelay

Så himla konstigt.

Skrev för i tisdags att jag först tagit ett positivt test och sedan ett negativt. Såg att ni var några som svarade men jag har varit så förskrossad så jag inte orkat svara. I samma veva som jag fick det negativa (cb digitalt) fick jag rosa flytningar. Sedan dess har flytningarna avtagit, jag mår illa, har lite värk i magen till och från, kissnödig hela tiden. Skulle fått mens i tisdags men än så länge inget på g, inte ens rosa flytningar längre.

Ska försöka våga ta ett test ikväll.

• FruganD

Tack så mycket allihop <3

Vendelay skrev 2017-09-21 11:09:26 följande:

Så himla konstigt.

Skrev för i tisdags att jag först tagit ett positivt test och sedan ett negativt. Såg att ni var några som svarade men jag har varit så förskrossad så jag inte orkat svara. I samma veva som jag fick det negativa (cb digitalt) fick jag rosa flytningar. Sedan dess har flytningarna avtagit, jag mår illa, har lite värk i magen till och från, kissnödig hela tiden. Skulle fått mens i tisdags men än så länge inget på g, inte ens rosa flytningar längre.

Ska försöka våga ta ett test ikväll.

Håller tummarna för dig!!9
  • beme
    Snelson skrev 2017-09-19 16:11:19 följande:

Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

Jag hade började få ömma bröst redan 4-5 dagar efter ÄL vilket sedan bara blev värre, något jag aldrig annars har sådär tidigt. Väntade med att testa till 8 dagar före BIM, vilket då visade svagt positivt med ett testa tidigt-test. Då hade det tillkommit en svag känsla av halsont/halsbränna, men ytterst lite och någonting liknande mensvärk.

Symptomen var bara märkbara när jag var stillasittande, i övrigt märkte jag ingenting förutom att jag var en anings tröttare på kvällarna som vanligtvis annars är kvällspigg.
    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Snelson
    Njcm skrev 2017-09-21 09:10:14 följande:

Vad tror ni , ser ni något? Detta kom inom 5 min testlagret och försvann efte 30 min. När testet torkat.. :o

Jag ser ingenting tyvärr... när har du BIM?
  • Snelson

Åh denna väntan! Jag har BiM på fredag nästa vecka så om 8 dagar men jag är såå otålig. Vill att dagarna ska gå nu så jag kan börja testa :)

Det är bara andra ägglossningen vi försöker men jag fick ett missfall nu i somras så vi har längtat och försökt sedan mars. Inte så länge det heller är jag medveten om men längtan blir inte mindre för det... någon som känner igen sig?

• Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-21 15:40:26 följande:

Åh denna väntan! Jag har BiM på fredag nästa vecka så om 8 dagar men jag är såå otålig. Vill att dagarna ska gå nu så jag kan börja testa :)

Det är bara andra ägglossningen vi försöker men jag fick ett missfall nu i somras så vi har längtat och försökt sedan mars. Inte så länge det heller är jag medveten om men längtan blir inte mindre för det... någon som känner igen sig?

kunde vart jag som skrev det, förutom missfallet.. beklagar <3 Har med bim 29/9.. Har också försökt sedan mars!

hoppas plus sååå mycket! :)
  • Trolla
    Nellis93 skrev 2017-09-21 15:51:04 följande:

kunde vart jag som skrev det, förutom missfallet.. beklagar <3 Har med bim 29/9.. Har också försökt sedan mars!

hoppas plus sååå mycket! :)

Har också bim 29e!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017