• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Babyno2

Vet inte riktigt när ja hade äl men gissar att ja e på äl+12 och vet heller inte riktigt när bim är men nu e ja kanske på bim-3. Förbimmade något på testerna så ja har experimenterat men ja vet i tusan alltså, jag inbillar mig kanske. Tog även ett CB men de hade visst gått i ut i april, de gav oxå en förnimmelse. Ja blir knäpp haha
  • Babyno2
    Lucia1987 skrev 2017-09-19 07:58:34 följande:

Idag ska jag berätta för mannen :D nu vågar man wiiiihooo

Åh stort grattis <33
  • Babyno2
    Vendelay skrev 2017-09-19 05:42:56 följande:

Faaan... igår fick jag ett svagt plus. Idag fick jag negativt på ett digitalt. Fan jävla skit orkar inte

Åh :( men kan de inte bara vara olika tester som är lika känsliga mot hcg?
  • saraama

Hej! Jag har följt denna tråden hela september och gått och väntat på idag 19/9 då jag enligt appen har BIM. Nu måste jag skriva något känner jag :)

Vi använde ägglossningstest denna månad och fick stegring och starkare streck än kontrollstrecket den 7/9 (som även appen visade). Vi körde på hela den veckan men jag har inte trott på det. Jag har mått som vanligt förutom en lätt mensvärk hela tiden.

Idag tog jag testet jag haft hemma i beredskap och visst är det ett streck där? Inte starkt men för tydligt för att vara ett spök?! Vad tycker ni?

Grattis alla som fått era PLUS!

• Lilj3
    saraama skrev 2017-09-19 08:24:12 följande:

Hej! Jag har följt denna tråden hela september och gått och väntat på idag 19/9 då jag enligt appen har BIM. Nu måste jag skriva något känner jag :)

Vi använde ägglossningstest denna månad och fick stegring och starkare streck än kontrollstrecket den 7/9 (som även appen visade). Vi körde på hela den veckan men jag har inte trott på det. Jag har mått som vanligt förutom en lätt mensvärk hela tiden.

Idag tog jag testet jag haft hemma i beredskap och visst är det ett streck där? Inte starkt men för tydligt för att vara ett spök?! Vad tycker ni?

Grattis alla som fått era PLUS!

Helt klart positivt :) Grattis!
  • Lucia1987
    Babyno2 skrev 2017-09-19 08:07:37 följande:

Vet inte riktigt när ja hade äl men gissar att ja e på äl+12 och vet heller inte riktigt när bim är men nu e ja kanske på bim-3. Förbimmade något på testerna så ja har experimenterat men ja vet i tusan alltså, jag inbillar mig kanske. Tog även ett CB men de hade visst gått i ut i april, de gav oxå en förnimmelse. Ja blir knäpp haha

Tack:D

Jag ser streck på båda testen ;) Grattis!!!
  • saraama
    Lucia1987 skrev 2017-09-19 08:33:26 följande:

Woop woop....stort grattis :)

Grattis till dig också :) Är helt skakig och illamående nu... Har ett så stort behov av att prata om saker men ingen vet att vi tänker i dessa banor ens. Detta är endast andra försöket. Får lite smått panik! Haha!
  • Queva
    FruganD skrev 2017-09-19 07:44:57 följande:

Det kan vi göra :)

Gick sådär för mig idag ><

Tog tre test!! Hahah... men från och med nu då inget och invänta mens.. den bör komma om 2-3dagar..! När skulle din komma?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017