• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Bajkal

Skrev förut idag o undrade.... tog ett testa tidigt test nyss. Blankt.

Och mensen igång som vanligt. Kanske var en kemisk grav, haft en gång förut.

Eller så spökar RFSU, men hört att det är ovanligt på deras tester.

Detta suger alltså. Mår fan skit. Kört på som fan. Helt jävla otroligt att det inte tagit sig på så många ligg. FUCK

• Sandra1992

Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D

• Victoria K
    Bajkal skrev 2017-09-04 16:51:17 följande:

Skrev förut idag o undrade.... tog ett testa tidigt test nyss. Blankt.

Och mensen igång som vanligt. Kanske var en kemisk grav, haft en gång förut.

Eller så spökar RFSU, men hört att det är ovanligt på deras tester.

Detta suger alltså. Mår fan skit. Kört på som fan. Helt jävla otroligt att det inte tagit sig på så många ligg. FUCK

Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!

Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa barn..
  • Archimedes
    Sandra1992 skrev 2017-09-04 17:34:36 följande:

Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D

Grattis!
  • Bajkal

[quote=77986013][quote-nick]Victoria K skrev 2017-09-04 17:35:25 följande:[/quote-nick]Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!

Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa bar

Känner med dig!!! Hur länge har du försökt?

Men glöm ej att männens små simmare kan vara helt hopplösa dom också. Haha. Inte helt ovanligt har jag för mig, att dom har lite problematik med spermierna. Särskilt rökare. Men iaf, barn blir det ju inte oavsett vems kropp som strular. :(

Har haft ett MA v 13. Det är det enda jag fått uppleva. Inga barn. Suck. Nu räknar min app att jag har nästa BIM oktober. Så är nog inte kvar i denna tråd. :(

• Milou3
    Sandra1992 skrev 2017-09-04 17:34:36 följande:

Grattis! :) hur många dagar efter Äl? Symptom?
  • Vendelay

Jag har bim 18 september.

Har ett barn sen tidigare och har försökt sedan maj, första barnet gick på en gång så det känns jobbigt och läskigt att det dröjer denna gång. Denna månad använder jag mig av äl-tester för första gången och det verkar som jag har äl mycket senare än normen och än när jag trott. Har inte testat än idag men tror jag har äl idag eller imorgon.

• Sandra1992
    Milou3 skrev 2017-09-04 18:05:30 följande:
    Grattis! :) hur många dagar efter Äl? Symptom?
    Ja vad blir det, 12 dagar efter ägglossning , men testade svagt positivt redan i lördags . Kan väl inte påstå att jag har några direkta symtom, ömma bröst typ o svullen mage men det har jag jämt när jag ska ha mens också , däremot har jag haft metallsmak i munnen hela dagen idag och det brukar jag inte ha och hade inte något under min första graviditet heller .:)
  • Bajkal
    Victoria K skrev 2017-09-04 17:35:25 följande:

Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!

Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa barn..

Svarade dig högre upp men det blev lite knasigt med citeringen :)
  • Sandra1992
    Vendelay skrev 2017-09-04 18:15:03 följande:

Jag har bim 18 september.

Har ett barn sen tidigare och har försökt sedan maj, första barnet gick på en gång så det känns jobbigt och läskigt att det dröjer denna gång. Denna månad använder jag mig av äl-tester för första gången och det verkar som jag har äl mycket senare än normen och än när jag trott. Har inte testat än idag men tror jag har äl idag eller imorgon.

Prec samma som oss :) andra barnet och började försöka i maj :) denna månaden plussade vi :) även om det inte gått så lång tid så känns det som en evighet/:
Svar på tråden Vi med BIM September 2017