Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Tänkte uppdatera er (ifall det är någon som undrar)
Jag fick min mens inatt :( Vaknade av kraftig mensvärk och kände på trosan att det var blött, så gick på toa i hopp om det bara var flytningar...men nej, det var mensen. Blev sååå ledsen, började gråta och grät i någon timme, kunde inte somna om på jättelänge. Som tur var hade jag min man bredvid som kunde ge mig en tröstande kram
Är så nere och deppig just nu. Känns som att jag aldrig kommer bli gravid.
Jag måste verkligen ha varit skengravid denna månad, med tanke på mina symptom och det faktum att de började så tidigt innan mensen. Usch, vill inte uppleva det igen.
Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så att vi kan försöka igen. Nu ska jag sluta med Bisolvon och allt sånt som säger kan hjälpa en att bli gravid, jag orkar inte hålla på...
Förlåt för deppigt inlägg, men var bara tvungen att skriva av mig.
Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D
Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D
[quote=77986013][quote-nick]Victoria K skrev 2017-09-04 17:35:25 följande:[/quote-nick]Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!
Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa bar
Känner med dig!!! Hur länge har du försökt?
Men glöm ej att männens små simmare kan vara helt hopplösa dom också. Haha. Inte helt ovanligt har jag för mig, att dom har lite problematik med spermierna. Särskilt rökare. Men iaf, barn blir det ju inte oavsett vems kropp som strular. :(
Har haft ett MA v 13. Det är det enda jag fått uppleva. Inga barn. Suck. Nu räknar min app att jag har nästa BIM oktober. Så är nog inte kvar i denna tråd. :(
Skickar en stor kram! Hoppas på att det tar sig nästa gång!
Hoppar in här. Nu på 2a försöket.
Tog ÄL test i fredags som var jätte positivt och det bara 5 dagar efter avslutad mens så blev förvånad. Men nu har vi myst på. Och känns extra roligt och förväntansfullt när man vet att man prickar. Bara att hoppas på det bästa nu. Bim 22 sep
Tänkte uppdatera er (ifall det är någon som undrar)
Jag fick min mens inatt :( Vaknade av kraftig mensvärk och kände på trosan att det var blött, så gick på toa i hopp om det bara var flytningar...men nej, det var mensen. Blev sååå ledsen, började gråta och grät i någon timme, kunde inte somna om på jättelänge. Som tur var hade jag min man bredvid som kunde ge mig en tröstande kram
Är så nere och deppig just nu. Känns som att jag aldrig kommer bli gravid.
Jag måste verkligen ha varit skengravid denna månad, med tanke på mina symptom och det faktum att de började så tidigt innan mensen. Usch, vill inte uppleva det igen.
Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så att vi kan försöka igen. Nu ska jag sluta med Bisolvon och allt sånt som säger kan hjälpa en att bli gravid, jag orkar inte hålla på...
Förlåt för deppigt inlägg, men var bara tvungen att skriva av mig.
Åh vad mysigt med hus. Det kan faktiskt göra skillnad i bebisverkstaden också, mindre stress, mer harmoniskt att bo i hus på nåt vis.
Tack så mycket:)
Åh vad mysigt med hus. Det kan faktiskt göra skillnad i bebisverkstaden också, mindre stress, mer harmoniskt att bo i hus på nåt vis.
Tack så mycket:)
Oj nu gick det minsann hahhaa är det mobilen eller sidan det är fel på?!
Oj nu gick det minsann hahhaa är det mobilen eller sidan det är fel på?!