Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!
Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa barn..
Konstigt, måste vart nåt tillfälligt fel då?
Jag tycker ändå det låter som att du har en del symtom. Och även om det är lätt att tro att man inbillar sig allt så kan ju inte allt va inbillning. Jag hade ju ÄL några dar tidigare än dig och mina symtom har gått väldigt mkt fram och tillbaka. Hade fler från början
Nu har jag molvärk och trötthet och brösten gör ont om man tar på dom. Lätt att oroa sig och antingen oroar man sig för att man känner för mkt eller för att man känner för lite.
Hoppas du får ett glatt besked imorgon men det tror jag, skulle bli mkt förvånad annars.
Snart går du testa, jag kikar in här imorn o ser hur det går för dig :)
Hej! Får man vara med här :)? BIM 19:e september här ! Första försöker efter uttag av spiral i augusti :)
Jag har två barn sen tidigare (10 & 7 år gammla) så detta planerade barnet (om något kommer) är mitt och sambons första gemensamma och hans isåfall enda biologiska barn :)
Lider med dig! Är på försök 6 och börjar ruttna på det här! Är något fel vill man fan veta det snart!!!! Kram
BIM 23/9 - första "riktiga" försöket till första barnet. Tog ut p-staven redan i mars, men mensen behövde tyvärr ett halvår på sig att komma igång... men nu äntligen! ????
Ja men precis så är det ju.
Ska passa på att gå och lägga mig nu.
Var nog någon månad sen eller knske år sen jag la mig innan 22. Men känner att kroppen behöver det.
Har du fått några nya symptom?
Är du med i något annat forum här på FL?
Ja men precis så är det ju.
Ska passa på att gå och lägga mig nu.
Var nog någon månad sen eller knske år sen jag la mig innan 22. Men känner att kroppen behöver det.
Har du fått några nya symptom?
Är du med i något annat forum här på FL?
Ja men verkligen! Vill veta om något är fel, så tar det sig inte snart så kommer jag ringa gyn.
Jag håller tummarna för oss att det ska ta sig nästa månad :)
Ah jag är oxå jättetrött. Men inga nya symtom förutom dem jag skrev. Väldigt trött, molvärk och ömma bröst när man rör dem. Mer hungrig oxå föresten! Å jag tycker det är jättejobbigt att skära ner på te och pepsi max haha.
Nä jag är inte med i nån annan. Inte hittat nån trevlig grupp och här var så trevligt men osäker om jag ska gå med i nåt annat eller inte.. hur tänker du göra?
Ska med lägga mig nu, vi hörs imorn :)
Ah jag är oxå jättetrött. Men inga nya symtom förutom dem jag skrev. Väldigt trött, molvärk och ömma bröst när man rör dem. Mer hungrig oxå föresten! Å jag tycker det är jättejobbigt att skära ner på te och pepsi max haha.
Nä jag är inte med i nån annan. Inte hittat nån trevlig grupp och här var så trevligt men osäker om jag ska gå med i nåt annat eller inte.. hur tänker du göra?
Ska med lägga mig nu, vi hörs imorn :)
Föresten en annan sak jag börjat känna nu är att det sticker i mitt snitt-ärr. Antar att de blir så när livmodern växer, känns ibland som att trosorna har fastnat i ärret, de liksom svider.. men antar att det sticker i ärret i livmodern. Lite läskigt är de ändå. Kroppen är fantastisk.