• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Strawberrybrud skrev 2017-08-14 23:07:37 följande:

Hej allihopa!

Jag hoppar gärna in här! Har en son född -15 och hoppas på ett syskon -18! Vill gärna plussa så snabbt som möjligt självklart.

Har alltid haft typ strax mer än en månad i menscykel. Alltså om jag fått mens 9 april kom den ofta ca 12 maj osv!

Hade mens 12 juli (brukar ha ca 5 dagar). Sen fick jag blödning i 3 dagar, dock inte jätte riklig men menslik 30 juli. Tog ett negativt gravtest nu ca bim-4, ett vanligt test från apoteket, inget tidigt clearblue..

Väntar mens typ imorgon om jag ska följa min vanliga cykel och ana att den blödningen i slutet av juli bara var nån knäpp mellanvlödning?

Är jättesvullen om magen.... vad kan detta vara? Nån som känner igen?

Hmm svårt å säga, om de bara va en slumpmässig mellan blödning eller vad :-/å lite för tidigt med nästa mensen redan då.. du får se helt enkelt Om mensen dyker upp nu , annars ha koll med så de inte blir fler mellan blödningar, ! Å kommer ingen mens gör ett grav test till
  • ostarihavet

Tjejer ni måste hjälpa mig NU!!! Plussade precis svagt men fullt synligt på tre st graviditetskollen. Tog ett testa tidigt från dom också som inte visade något?! Vad ska jg tro

• ostarihavet

Öppnade testa tidigt testet och det var ett till streck där men svagare än dom andra? Guuud

• mammamalin
    ostarihavet skrev 2017-08-15 16:10:33 följande:

Öppnade testa tidigt testet och det var ett till streck där men svagare än dom andra? Guuud

Jag anar något men vågar inte säga grattis än ;) Håller tummarna!!
  • ostarihavet
    mammamalin skrev 2017-08-15 16:41:35 följande:

Jag anar något men vågar inte säga grattis än ;) Håller tummarna!!

Du kan gratta, plussade just på digital! Gråter ihjäl mig
  • Citrus1991

Hej hej följt tråden i några dagar nu och känner att jag vill dela med mig???? misstänker graviditet och har bim runt den 18. Mår illa på kvällarna, brösten har vuxit som tusan (3 cm runt om sen den 6/8) anar större vårtgårdar och kanske är de mörkare haha. Är sjukt trött och vart nedstämd de senaste 2 dagarna. Kan det vara premenstruella symptom och enbart inbillning eller inte haha. Kanske snart dags att testa sig.

• mammamalin
    ostarihavet skrev 2017-08-15 17:07:36 följande:
    Du kan gratta, plussade just på digital! Gråter ihjäl mig
    ÅÅÅH vad roligt, stort stort grattis!!! Är det första? :) När var BIM?
  • ostarihavet
    mammamalin skrev 2017-08-15 17:54:40 följande:

ÅÅÅH vad roligt, stort stort grattis!!! Är det första? :) När var BIM?

Tack!!! Ja, första barnet, fjärde försöket :) bim om fyra dagar ungefär
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?