• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • mammamalin
    ostarihavet skrev 2017-08-15 18:09:05 följande:
    Tack!!! Ja, första barnet, fjärde försöket :) bim om fyra dagar ungefär
    Så himla kul!! :) 
  • Imra

Blir så förvirrad.. fick ju ett väldigt otydligt plus i söndags. Men sen dess har jag fått negativt varje dag. :(

Har känningar i magen och har haft i typ fem dagar. Illamående som kommer och går. Och idag när jag kom från jobbet hade jag haft lite röd/brun-aktiga flytningar? Har bim imorgon och har aldrig haft sånna flytningar innan?

Någon som känner igen?

Och stort grattis till alla som har fått plus! :D

• skorpio
    Citrus1991 skrev 2017-08-15 17:46:21 följande:

Hej hej följt tråden i några dagar nu och känner att jag vill dela med mig???? misstänker graviditet och har bim runt den 18. Mår illa på kvällarna, brösten har vuxit som tusan (3 cm runt om sen den 6/8) anar större vårtgårdar och kanske är de mörkare haha. Är sjukt trött och vart nedstämd de senaste 2 dagarna. Kan det vara premenstruella symptom och enbart inbillning eller inte haha. Kanske snart dags att testa sig.

Ojda vuxit så pass haha ja låter ju som se kan va nå på G faktiskt
  • skorpio
    Imra skrev 2017-08-15 18:46:27 följande:

Blir så förvirrad.. fick ju ett väldigt otydligt plus i söndags. Men sen dess har jag fått negativt varje dag. :(

Har känningar i magen och har haft i typ fem dagar. Illamående som kommer och går. Och idag när jag kom från jobbet hade jag haft lite röd/brun-aktiga flytningar? Har bim imorgon och har aldrig haft sånna flytningar innan?

Någon som känner igen?

Och stort grattis till alla som har fått plus! :D

Men nej Okii testa i morgon för säkerhets skull å avvakta å se alltså man kan ju blöda trots graviditet så e det! Nen skumt att du börjat testa negativt
  • Vendelay

Åh jag har haft scag molvärk hela dagen som blivit starkare nu under kvällen. Hoppas bara det är faktisk molvärk så jag inte inbillar mig!

• anonymjag123

Hej tjejer! Hoppar gärna in i tråden med er. Är på bim +2 idag och har massa symptom och får svaaaga streck på testen.. Vad tror ni, inbillar jag mig eller kan det finnas nåt där?

• Hjärtat80

Om jag har beräknad mens den 25/8 men fick äl 4 dagar tidigare än beräknat, visst borde jag kunna testa tidigare då oxå? ????

• Hjärtat80
    anonymjag123 skrev 2017-08-15 21:23:45 följande:

Hej tjejer! Hoppar gärna in i tråden med er. Är på bim +2 idag och har massa symptom och får svaaaga streck på testen.. Vad tror ni, inbillar jag mig eller kan det finnas nåt där?

Svårt att se såhär på bild tyvärr. Testa med morgonurin imorn igen :)
  • Hjärtat80
    Hjärtat80 skrev 2017-08-15 22:42:01 följande:
    Svårt att se såhär på bild tyvärr. Testa med morgonurin imorn igen :)
    Nyfiken, men vad har du för symtom? Håller tummarna för starkare plus imorn! :)
  • anonymjag123
    Hjärtat80 skrev 2017-08-15 22:41:03 följande:

Om jag har beräknad mens den 25/8 men fick äl 4 dagar tidigare än beräknat, visst borde jag kunna testa tidigare då oxå? ????

Ja det kan du, då fäster ju ägget tidigare också isånafall :) Håller tummarna!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?