• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • anonymjag123
    Hjärtat80 skrev 2017-08-15 22:43:56 följande:
    Nyfiken, men vad har du för symtom? Håller tummarna för starkare plus imorn! :)
    Haft mensvärk i över en vecka, metallsmak i munnen, brösten blir ömmare och ömmare så idag har jag inte ens kunnat ha på mig bh också är jag allmänt trött bara :) Mått väldigt illa också, främst på kvällarna! 
  • Imra

Minus på CB idag så nu väntar man bara på att tant röd ska komma..

Tycker jag kan se ett svagt svagt plus men har även lästa att CB brukar kunna lura lite?

Aja, bara ladda om för nästa äl och bim! Lycka till alla! :)

• AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-15 15:23:00 följande:
    MEN wow Grattis va kul bröllop å så hoppas vi på bebis oxå då ja jag känner igen de där, tänkte att alla symptom kunde lika gärna va mens symptom Men ändå lite annorlunda så fattade att jag skulle plussa när jag gjorde mitt test men hade ändå svårt å få in Att jag plussat haha blev några stickor några dar rad för å få in det nu dax å boka bm tid när hade du bim nu igen?
    Tack så mycket! Och grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt. Hoppas att allt går bra hos bm. Jag har bim på söndag, vill att tiden ska gå fort nu... Vill inte testa innan tisdag typ,  Är ju inställd på att det är menssymptom men jag hoppas såklart ändå. Hur långt gången tror du att du är?
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-16 08:27:43 följande:

Tack så mycket! Och grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt. Hoppas att allt går bra hos bm. Jag har bim på söndag, vill att tiden ska gå fort nu... Vill inte testa innan tisdag typ,  Är ju inställd på att det är menssymptom men jag hoppas såklart ändå. Hur långt gången tror du att du är?

Håller tummarna för dej jag plussade på bim -4 första ggr jag tror att jag e i 4+6 om jag utgår från en app , sista mens 13juli då räknar appen ut att de e bf 19/20 april bm ringer upp idag 10.05 så hoppas jag får en tid snabbt, vill ej dra ut på tiden blir så ivrig Hahaha
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-16 09:14:00 följande:

BIM +2 & neg på cb digital. Kom då mensjäkel.. :/

Åå så drygt
  • Kontrollfreak
    Imra skrev 2017-08-15 18:46:27 följande:

Blir så förvirrad.. fick ju ett väldigt otydligt plus i söndags. Men sen dess har jag fått negativt varje dag. :(

Har känningar i magen och har haft i typ fem dagar. Illamående som kommer och går. Och idag när jag kom från jobbet hade jag haft lite röd/brun-aktiga flytningar? Har bim imorgon och har aldrig haft sånna flytningar innan?

Någon som känner igen?

Och stort grattis till alla som har fått plus! :D

Jag har haft samma sak. Mycket symtom, fick ett svagt sträck på cb testa tidigt sen fick jag brunaktig flytning o sen även lite blödning. Gjorde ett vanligt test som visade negativt. Tycker blödningen är förlite för att vara mens men kanske va det det. Mår dock fortfarande väldigt konstigt så tänker ta ett test till när de kommer med posten för att helt utesluta graviditet. Kanske va det bara för tidigt att testa med vanligt test. Frågan är dock vad blödningen berodde på isf. Hur har det gått för dig?
  • skorpio

Ja här var de Inte gott om tider till Bm , samarbete mellan 2 kommuner å sjukskrivningar tydligen:-/ så den 11/9 första tiden, sen en tid 25/9 fick jag haha Zzz lät väl se ut som en fotboll redan då zzz haha

• Hjärtat80

För ca 10 år sen så fick jag ett svagt plus och blev överlycklig. Efter ca 2 veckor fick jag en blödning och trodde det var missfall. Dock sa de på KK att jag aldrig varit gravid enligt det blodprov som togs utan att det var ett falskt positivt svar och sen mens. Jag trodde inte att ett positivt svar kunde va falskt....??

Vill inte göra er som har svaga streck ledsna men det kan tyvärr hända....

Nu håller jag alla tummar för er att ni plussar snart och att det inte är som för mig (kanske har testen utvecklats på 10 år) :)

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?