• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Joicy skrev 2017-08-17 22:14:11 följande:

Hej Alla! Stort grattis till alla som plussat!

Jag har BMI den 22-23/8 och är inne på andra riktiga försöket men har haft oskyddat sedan januari.

Vi försöker på vårat andra barn, har en son som är född 2014.

Gjorde ett test idag (ÄL+8) som var neg.

Kul att följas åt!

Håller tummarna för dej
  • Ciconiidae
    trueblood93 skrev 2017-08-18 06:44:11 följande:

HEJ IGEN ALLA <3 kolla vad jag fick i morse! :D

Omg kan inte tro det! Testet igår stämde:D är dock så orolig att de ska komma mens! Ååh vad orolig man är. Egentligen ska jag ha mensen idag. Hoppas verkligen den inte kommer och att jag får fortsätta vara GRAVID <3

Grattis! :)
  • Ciconiidae

Jag fick också plus imorse även på testet som inte gått ut bästföre. Syns fortf otydligt på det testet på kortet men det är ett streck. Äl+10 andra försöket, hoppas det håller sig inne nu. :)

• Hjärtat80

Hjälp! Hur ska jag räkna? Bim 25/8 men fick äl enl test den 8/8 ist för 11/8 som var beräknat. Har testat neg med RFSU:S test (som kan testas från bim) igår och idag men får mer och mer symtom och känsla av att jag är gravid. Mer molvärk nu men lite mindre ömmande bröst (har inte så mkt ilningar längre men är fortf öm), illamående som kom igår. Maken åt makrill i tomatsås igår och jag trodde jag skulle kräks av doften.... Kan säga attr jag inte gravid nu då lovar jag att aldrig mer lita på några symtom :/

Vad tror ni? När kan jag testa? Kan jag testa med ett känsligare test redan nu eller är jag på bim -7 trots tidigare äl???

• Hjärtat80
    Ciconiidae skrev 2017-08-18 07:15:47 följande:

Jag fick också plus imorse även på testet som inte gått ut bästföre. Syns fortf otydligt på det testet på kortet men det är ett streck. Äl+10 andra försöket, hoppas det håller sig inne nu. :)

Grattis! Vad roligt :) Får jag fråga vilket test du använde?
  • Ciconiidae
    Hjärtat80 skrev 2017-08-18 09:22:27 följande:

Grattis! Vad roligt :) Får jag fråga vilket test du använde?

Det pversta är wondfo one step och det bredare är graviditetskollen. :)
  • FruSi

Grattis!!! Vad roligt. Vi håller tummarna för att det ska gå denna månaden. ÄL i helgen tror jag....
  • skorpio

Grattis de syns
  • AngieSthlm1

Hej! Nu har jag fått mens, snyft! Det är dock efter endast en månads försök, vad trodde jag egentligen...? Jag är väl en "all in" människa som vill att saker ska hända direkt och måste lära mig att detta kan ta tid. Använder ni ägglossningstest för att pricka rätt? Innerst inne är jag orolig för att det inte ska fungera alls och därför blir det så laddat. Jag har dock varit gravid som 17 åring, vilket jag valde att avsluta då jag var så ung och jag hade precis träffat killen (som dessutom visade sig vara fel för mig och ganska elak) . Nu är jag 32 och hoppas att fertiliteten är okej iaf. Det känns skönt att denna grupp är för jag vill inte berätta för vänner och familj att vi försöker bli med barn. Ha en fin dag  :) 

• skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-18 13:16:26 följande:

Hej! Nu har jag fått mens, snyft! Det är dock efter endast en månads försök, vad trodde jag egentligen...? Jag är väl en "all in" människa som vill att saker ska hända direkt och måste lära mig att detta kan ta tid. Använder ni ägglossningstest för att pricka rätt? Innerst inne är jag orolig för att det inte ska fungera alls och därför blir det så laddat. Jag har dock varit gravid som 17 åring, vilket jag valde att avsluta då jag var så ung och jag hade precis träffat killen (som dessutom visade sig vara fel för mig och ganska elak) . Nu är jag 32 och hoppas att fertiliteten är okej iaf. Det känns skönt att denna grupp är för jag vill inte berätta för vänner och familj att vi försöker bli med barn. Ha en fin dag  :) 

Men oj tråkigt , men som sagt, många försöker upp till 1 år innan de plussar, så helt olika , slumpen, ren tur osv , så tänk inte på din abort i ungdomen, Den påverkar inte ! Du e ännu ung å de kommer Gå bra <3 jag har Aldrig kört med äl tester, jag sexar från mens fram till ett par dar Efter äl , (varannan dag) Och plus på äl dagen ,, haft regelbundens mens å allt så inte haft problem så sett å vet när jag har äl ! Nej de e jobbigt Om folk vet runt om då jag kan tänka mig man lätt blir besviken att de ej plussat på en ggr å alla frågor kan jag tänka mej, Sen e det nog bra Att ha en man e trygg med å kan bolla när de ej gått för den månaden kanske ? vi finns här på fl
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?