• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Strawberrybrud
    Mayaaaa skrev 2017-08-17 19:56:20 följande:

Håller tummarna för mig och dig.

Skrev det ocksp till dig sen såg ja att du skrev att du också hade mens samtidigt som mig.

Jag har typ inga symtom alls förutom att jag är lite öm om bröstet vid sidorna.

Funderar på om jag kanske inte hade någon ägglossning denna månad eftersom jag inte känt av något alls.

Du borde ha äl typ nu om du väntar mens 30? ??
  • Joicy

Hej Alla! Stort grattis till alla som plussat!

Jag har BMI den 22-23/8 och är inne på andra riktiga försöket men har haft oskyddat sedan januari.

Vi försöker på vårat andra barn, har en son som är född 2014.

Gjorde ett test idag (ÄL+8) som var neg.

Kul att följas åt!

• Citrus1991
    trueblood93 skrev 2017-08-17 20:06:35 följande:

Hej! Fick detta idag,mitt på dagen. Höll mig ca 5 timmar och testade. Beräknat att få mens imorgon. Är så fundersam. Förväntar mig att den ska komma imorgon så man inte blir besviken. Men detta visade stickan. Vas tycker ni? Ska ta ett CB tidigt test på morgonurinet imorgon om inte mensen råkar komma då...

Jag ser absolut???? typ så lite syntes det när jag var gravid med dottern? Grattis.
  • Citrus1991

Blir tokig på alla frågetecken när det egentligen skall vara massa glada gubbar. Haha.

• Mayaaaa
    Strawberrybrud skrev 2017-08-17 21:50:29 följande:

Du borde ha äl typ nu om du väntar mens 30? ??

Ja, enligt appen ska jag ha mens nu.

Men min mens har blivit regelbunden. Så jag vet inte om min mens kommer i tid eller om den är sen.

De senaste månaderna har den kommit olika hela tiden.

Så jag vet inte hur jag ska veta. Just nu bor jag i utomlands så vet inte riktigt vad ägglossningstest heter.

Men får se till o ta reda om jag inte blir gravid denna månad.
  • Zanda
    skorpio skrev 2017-08-17 12:31:33 följande:

Ååå hoppas de går bra för dej

Taaack! <3
  • Hjärtat80

Är det ngn som fått plus med RFSU:s röda teststickor (som ska visa plus på bim) innan bim?

• trueblood93

HEJ IGEN ALLA <3 kolla vad jag fick i morse! :D

Omg kan inte tro det! Testet igår stämde:D är dock så orolig att de ska komma mens! Ååh vad orolig man är. Egentligen ska jag ha mensen idag. Hoppas verkligen den inte kommer och att jag får fortsätta vara GRAVID <3

• skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-18 06:42:36 följande:

Är det ngn som fått plus med RFSU:s röda teststickor (som ska visa plus på bim) innan bim?

Ja bim-4 plussade jag svagt första ggr å de va med dom stickorna
  • skorpio
    trueblood93 skrev 2017-08-18 06:44:11 följande:

HEJ IGEN ALLA <3 kolla vad jag fick i morse! :D

Omg kan inte tro det! Testet igår stämde:D är dock så orolig att de ska komma mens! Ååh vad orolig man är. Egentligen ska jag ha mensen idag. Hoppas verkligen den inte kommer och att jag får fortsätta vara GRAVID <3

Å grattis
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?