Juustmee skrev 2017-08-20 17:27:46 följande:
Jag känner så igen mig i det du skriver. Alla symptom finns där men inget plus :( jag mår verkligen inte 100, sover middag varje dag 1-2 h men somnar ändå på kvällen strax efter 22 och sover till 7-8 på morgonen. Brukar absolut inte vara så. Molande värk som suttit i i 2 v och förhöjd temp fortfarande. Jag fattar inte vad som är fel :*(
Vilka symptom har du? Och när hade du beräknat bim? :)
Jag har bim på fredag 25/8 men då jag hade äl 3 el 4 dagar tidigare denna månad är jag tveksam om hur jag ska räkna bim. Har testat med RFSU röda tester som ska ge resultat från samma dag som beräknad bim men neg. Testade även igår med clear blue digitala test med veckoindikator oxå neg. Jag brukar alltid ha lite småblödningar 2-4 dagar innan mens så jag får kolla efter det. Håller dock tummarna för att det inte kommer några :)
Symtomen denna gång har varit lite annorlunda. 4 dagar efter äl fick jag ilningar/värk i brösten och molvärk som kommit och gått sen dess. (Andra månader har jag haft konstant ömmande bröst och molvärk.) Sedan 1/2 vecka illamående som kommer och går, trötthet, yrselattack nån gång, några tillfällen med huvudvärk, tycker mig även känna metallsmak i munnen ibland. Höll oxå på att kräkas när maken ätit makrill i tomatsås vilket jag annars gillar.
Känns hopplöst även om jag hoppas! (Visserligen bara andra försöket men med ett ivf och endometrios i bagaget och 37 år så känns det som jag har lite emot mig och säkert därför jag känner stress.)
Men vi håller tummarna för oss :)