• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Strawberrybrud

Jag tog ett grav test häromdagen som var negativt...

Och igår hade jag sex, fick så jäkla ont när han kom djupt i mig och sen när vi sexat klart var jag helt döende typ! Hade så extremt ont i livmodern hela natten.

Ringde bm idag då min mens varit oregelbunden helt plötsligt och nu detta. Gav henne senaste mens datum och hon sa att jag förmodligen prickade precis på äl, därav smärtan ???? Så nu väntar jag till slutet av månaden & testar mig! Nån mer som väntar mens i slutet av augusti?

• Strawberrybrud
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 00:33:22 följande:

Har bim 30 agusti

Hoppas också på ett plus

Har också bim 30, vi får hoppas tillsammans :)
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-16 23:08:27 följande:

Började med ÄL-tesr idag igen, är nog några dar kvar men vill vara på den säkra sidan!

Min nästa BIM blir först i september men man kanske får hänga kvar här ändå?!

Ååå hoppas de går bra för dej
  • Hjärtat80

Fortsatta bröstsmärtor/ömhet, molvärk/mensvärk som kommer och går, yrselattacker, huvudvärk då och då och nu illamående. Visserligen neg test idag på äl +10 men tänk om det är nåt.....

• skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-17 12:36:05 följande:

Fortsatta bröstsmärtor/ömhet, molvärk/mensvärk som kommer och går, yrselattacker, huvudvärk då och då och nu illamående. Visserligen neg test idag på äl +10 men tänk om det är nåt.....

Ja vem vet håller tummarna
  • ÅsaMaria

Ledsen att jag varigt borta ett tag, varit ute och rest på jobbet! Hur går det för er? Vilka har plussat och vilka fortsätter nästa månad? :)

Har redan nu börjar stöta på komplikationer med allt som heter berätta för andra - främst på jobbet. Har knappt några symptom alls vilket är lite läskigt. Bara lite mer trött och ökade hjärtslag. Inne i vecka 6 och torsdag nästa vecka ska jag till BVC för första kontroll. Hejar och ägnar en tanke åt er flera gånger <3

• Ciconiidae

Äl+9 idag. Detta är ett test som gick ut i mars i år. Tror ni den kan visa fel eftersom bästföredatum har passerat? Ser ni ett streck?

Har känt mig gravid sen igår då jag fick en uppstötning och det började sticka och bränna i magen och höll i sig hela kvällen. Idag dovt illamående och ngn vag känsla från livmodern.

• mammamalin
    Ciconiidae skrev 2017-08-17 18:17:10 följande:

Äl+9 idag. Detta är ett test som gick ut i mars i år. Tror ni den kan visa fel eftersom bästföredatum har passerat? Ser ni ett streck?

Har känt mig gravid sen igår då jag fick en uppstötning och det började sticka och bränna i magen och höll i sig hela kvällen. Idag dovt illamående och ngn vag känsla från livmodern.

Jag ser definitivt streck men hade köpt ett nytt för att vara säker på att det inte visar fel p g a utgånget datum :) 
  • Ciconiidae
    mammamalin skrev 2017-08-17 18:38:58 följande:

Jag ser definitivt streck men hade köpt ett nytt för att vara säker på att det inte visar fel p g a utgånget datum :) 

Har andra som inte är utgånget och de visar inte alls så tydligt, men kan se ett otydligt streck. Frågan är om det är spök eller ej. Har testat npgra dgr och inga av de gamla testerna har varit såhär starka. Hoppas det syns på mina andra tester imorgon.
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?