• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Belliiz skrev 2017-08-30 08:37:44 följande:

Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D

Grattis va kul
  • Belliiz
    Kontrollfreak skrev 2017-08-30 09:45:34 följande:

Åååå stort grattis! Vilken lycka! Själv måste jag vänta till nästa helg innan det e ngn idé att testa. Lång väntan men så värt. Särskilt om man får ett sånt besked som du. Så glad för din skull! Supergrattis!

Det är helt klart värt väntan. Dock så börja jag nästan på krypa på väggarna här hemma några dagar innan jag kunde testa men man får så lov att vänta. Hoppas verkligen du plussar nästa helg. Håller tummarna! Tack så jätte mycket :D Ska överraska killen när han kommer hem ikväll
  • Belliiz
    skorpio skrev 2017-08-30 16:27:57 följande:

Grattis va kul

Tack så jätte mycket ! :D
  • Zanda

Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D

Grattis, vad kul!!!!
  • Eliluc

Vad roligt : - D grattis !!!
  • skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-31 12:06:57 följande:

Jag har sådan molvärk , haft det i flera dagar nu

Håller tummarna
  • carrolinea

Hallå!

Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva

• Eliluc
    carrolinea skrev 2017-08-31 13:54:05 följande:

Hallå!

Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva

Klart du får ! Välkommen
  • Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-31 13:48:07 följande:
    Håller tummarna
    Tack : - D vill minnas att jag absolut inte hade så förra gången , hållit i sig i flera dagar med
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?