• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • carrolinea
    Eliluc skrev 2017-08-31 15:36:40 följande:

Klart du får ! Välkommen

Tack :) får se vad som händer med testerna :)
  • Zanda
    carrolinea skrev 2017-08-31 16:09:34 följande:

Tack :) får se vad som händer med testerna :)

Jag tycker den nedersta bilden ser positiv ut! Ett försiktigt grattis!
  • Zanda

Sjukt sugen på att testa nu! Hade ju ÄL 23:e men har så lång cykel så vill helst vänta till 11:e, eller några dar till! Men sååå svårt!

• skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-31 15:38:04 följande:

Tack : - D vill minnas att jag absolut inte hade så förra gången , hållit i sig i flera dagar med

Lycka till
  • skorpio
    carrolinea skrev 2017-08-31 13:54:05 följande:

Hallå!

Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva

Ja testet längst ner ser man ju ett Streck grattis
  • carrolinea

Åh vet inte om jag vågar säga tack :)

Jag var gravid i december och de testet visade mindre så kanske vågar tro på detta :)

• Kontrollfreak
    carrolinea skrev 2017-08-31 13:54:05 följande:

Hallå!

Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva

Jag ser också ett sträck på det nedre :). Ta test imorgon igen med morgonurinen. Håller tummarna!
  • carrolinea
    Kontrollfreak skrev 2017-08-31 20:06:16 följande:

Jag ser också ett sträck på det nedre :). Ta test imorgon igen med morgonurinen. Håller tummarna!

Blev inget test idag, tänkte vänta någon mer dag. Men jämförde två test ett som jag testat positivt med förut och jag tycker att detta är starkare :)
  • ÅsaMaria
    Belliiz skrev 2017-08-30 08:37:44 följande:

Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D

Stort grattis!!!!!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?