• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Zanda
    carrolinea skrev 2017-09-02 11:51:41 följande:

Just det testade igår iaf :)

Du är ju gravid!! Grattis!
  • Eliluc
    carrolinea skrev 2017-09-02 11:51:41 följande:

Just det testade igår iaf :)

Vd roligt ! Grattis till dig ! Vad glad jag blir : - )
  • phie87

Hej..

hoppar in här om det är okej.. 

försöker begripa vad som sker i min kropp.. 
    Hade senaste mens 5/8 och varade ca 3 dygn. Hade ÄL helgen 18-20/8. Jag får 23/8 på kvällen lite blod på papper vid toalettbesök, därefter lite mer blod men inget ihållande de närmsta dagarna, med kraftiga mensliknande smärtor i magen på torsdagen. Testade CB digital men fick negativt. Har BIM idag, Testade i förmiddags igen med CB digital men negativt. Vad tror ni? Har haft typ molande värk i magen sedan blödningen förra veckan. 

• Zanda
    carrolinea skrev 2017-09-03 20:11:56 följande:

Tack alla :) gjorde digitalt idag som visade positivt! Så nu vågar jag tro på det :)

Wow!! Grattis!
  • Liiiiiiillaloppaan

Hej!

Jag & sambon är inne på månad 4 med försök på 1a barnet. Är enligt appen 1 v efter äl idag. Igår vid sex kom en liten blödning. Sedan inget mer under resten av dagen. Och imorses så kom det igen, någon som upplevt samma ? Nidblödning? Har inga andra symtom vad jag kan komma på.... och är bim -9 idag så för tidigt att testa men blir himla nyfiken nu :)

• Kontrollfreak
    Liiiiiiillaloppaan skrev 2017-09-04 10:11:04 följande:

Hej!

Jag & sambon är inne på månad 4 med försök på 1a barnet. Är enligt appen 1 v efter äl idag. Igår vid sex kom en liten blödning. Sedan inget mer under resten av dagen. Och imorses så kom det igen, någon som upplevt samma ? Nidblödning? Har inga andra symtom vad jag kan komma på.... och är bim -9 idag så för tidigt att testa men blir himla nyfiken nu :)

Är bim-7 idag. Igår när vi hade sex så fick jag också en lite blödning. Lite färskt blod precis vid sexet. Har läst att vid graviditet kan slemhinnor o livmodertappen bli lite sköra o känsliga så därför kan man få lite blödning. Jag hoppas på att det är därför o att det snart blir ett pluss för oss båda ????
  • Liiiiiiillaloppaan
    Kontrollfreak skrev 2017-09-04 12:33:51 följande:

Är bim-7 idag. Igår när vi hade sex så fick jag också en lite blödning. Lite färskt blod precis vid sexet. Har läst att vid graviditet kan slemhinnor o livmodertappen bli lite sköra o känsliga så därför kan man få lite blödning. Jag hoppas på att det är därför o att det snart blir ett pluss för oss båda ????

Ja vi får hoppas å hålla tummarna:)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?