• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Zanda
    Jooosen skrev 2017-08-23 20:04:48 följande:

Beräknad mens imorn! Är nervös. Men tror mensen kommer... ska nog testa imorn bara för att! Men blir nog en september tråd för mig :(... hade ömma bröst förut som blivit mindre ömma nu, därför kommer nog mensjäveln :/

Håller tummarna! Men vi kan väl kämpa vidare i denna tråden annars?!
  • Jooosen
    Zanda skrev 2017-08-23 22:17:36 följande:

Ja varför inte!!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Eliluc
    Det tycker jag absolut att vi skall göra !!
  • Eliluc

Enligt beräkningar så skall äl på söndag , men hade såna känningar igår och testade idag på äl test och det visade svagt , tror ni jag hade äl igår eller tror ni det är på g ? Sexade dagen innan igår och blir ikväll med så om jag haft borde det vara lungt ?

• Kontrollfreak

Tycker jag med!
  • Hjärtat80
    Zanda skrev 2017-08-23 22:16:31 följande:
    Jag kör Bisolvon, Cal-Mag, tranbärskapslar och folsyra!
    Tranbärsjuice. Vad gör det? Jag ska köpa Bisolvon idag och börja med. För visst ska man ta det fr mens till äl? Har bidrottninggel hemma men har hört en del som säger att det kan påverka cyklerna och det vill jag ju inte...
  • solange1992

Blir tokig av väntan mår illa som tusan emellanåt och har ont i brösten. Är dock ändå beredd på ett minus, så rädd för att bli besviken... :/

• solange1992

Blir tokig av väntan mår illa som tusan emellanåt och har ont i brösten. Är dock ändå beredd på ett minus, så rädd för att bli besviken... :/

• anli00

Har verkligen försökt undgå alla symtom både idag o igår. Men de är liksom oundvikliga.....tyngden i både magen o brösten samt molande finns där o påminner. Idag när jag stod o skulle duscha, kom d vätska ur brösten....nåt de absolut inte har gjort sen jag ammade sonen som slutade ammas för över 2 år sen! Vad ska man tro!? Har inte velat ta gravtest än då jag vill vänta lite till....men nån som haft likadant?

• Eliluc

Tror verkligen jag hade äl den 23, för nu är det ingenting på stickorna , och dagen efter var det lite svagt den 24, får se om det tog sig nu då , det molar något för jäkligt i magen . Mens värk känsla typ

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?