• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • ÅsaMaria
    FruSi skrev 2017-08-22 12:33:46 följande:

Hoppar in här också! Ny här på FL. Hade ÄL igår och håller tummarna för denna gång. Andra försöket. Men alltid jobbig väntan. Kan bero på att jag har endometrios och rädd för att det inte ska funka. Nu håller jag tummarna för mig och alla er andra som hoppas denna månaden :)

Jag har också det. Lyckades på andra försöket så oroa dig inte i onödan! Har du svårare kommer ni få hjälp <3
  • ÅsaMaria

Kör en till update! Gått in i vecka 7 nu (av vad appar lyckats räkna fram) och imorgon ska vi på vårat första besök på BVC. Ska bli spännande!! Inga tester utan mest information eftersom jag är förstagångsföderska. Oron för MF ligger och gnager smått men är lycklig för varje dag som går! Börjar bli tröttare och känner mig hängig i kroppen då och då, som om en förkylning är påväg men inte kommer.

Tänker på er också! Kom ihåg att slappna av och njut för stunden, stress gör ingen gott. Ditt plus kommer så småningom! <3

• skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-23 19:22:39 följande:

Kör en till update! Gått in i vecka 7 nu (av vad appar lyckats räkna fram) och imorgon ska vi på vårat första besök på BVC. Ska bli spännande!! Inga tester utan mest information eftersom jag är förstagångsföderska. Oron för MF ligger och gnager smått men är lycklig för varje dag som går! Börjar bli tröttare och känner mig hängig i kroppen då och då, som om en förkylning är påväg men inte kommer.

Tänker på er också! Kom ihåg att slappna av och njut för stunden, stress gör ingen gott. Ditt plus kommer så småningom! <3

Naw härligt hoppas de blir ett bra möte <3
  • Jooosen

Beräknad mens imorn! Är nervös. Men tror mensen kommer... ska nog testa imorn bara för att! Men blir nog en september tråd för mig :(... hade ömma bröst förut som blivit mindre ömma nu, därför kommer nog mensjäveln :/

Försöker med första barnet sen april 2017
  • skorpio
    Jooosen skrev 2017-08-23 20:04:48 följande:

Beräknad mens imorn! Är nervös. Men tror mensen kommer... ska nog testa imorn bara för att! Men blir nog en september tråd för mig :(... hade ömma bröst förut som blivit mindre ömma nu, därför kommer nog mensjäveln :/

pepp pepp , håller tummarna
  • Jooosen
    skorpio skrev 2017-08-23 20:42:45 följande:

pepp pepp , håller tummarna

Tack :)!!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Katten18

Alla som inväntar BIM... med lite symtom med ilningar, molvärk osv..

Tempar ni?

Tog precis tempen, normal temperatur.

Är det helt kört då denna månaden eller kan man ändå ha normal temperatur men vara gravid?

10 dagar kvar till BIM..

• Zanda

Tror jag har ÄL idag, litar inte hundra på stickorna trots att jag kör digitala, så håll tummarna!!!!

• Zanda
    Hjärtat80 skrev 2017-08-23 21:52:49 följande:

Ngn som testat bidrottninggele eller Bisolvon??

Jag kör Bisolvon, Cal-Mag, tranbärskapslar och folsyra!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?