• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • FruSi
    Eliluc skrev 2017-08-22 18:25:05 följande:

Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?

Haha! Likadant här
  • Ciconiidae
    Hjärtat80 skrev 2017-08-22 21:50:43 följande:

Jag blir så matt och ledsen. Trodde verkligen det var ngt nu men idag bim -3 kom lite bruna flytningar vilket för mig är som det brukar vara före mens. Det jag blir så trött på är hur i hela friden man kan ha så mkt symtom. Jävla hormoner säger jag. Känner mig fullständigt lurad av min egen kropp.... :( Men, men. På't igen bara....

Du kan få blödningar ändå, bruna flytningar är inte tecken på ej gravid. Men du kanske känner ändå att du inte är det?
  • Strawberrybrud
    Katten18 skrev 2017-08-23 06:50:17 följande:

Hade ägglossning i helgen och sen igårmorse har jag haft ilningar och lite molvärk i magen, har tom ilat i ryggen på vä sida. Kunde knappt sova igår för all fokus låg på ilningen i ryggen jag kände.

Inget jag känt tidigare före BIM, någon annan som känt sådär? Vad kan det vara?

9e försöket nu.. har BIM 2/9.

Har också haft så efter äl! Hade molvärn som kom o gick en vecka typ..
  • Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-22 21:45:21 följande:

Har en son på 6 år så det känns som vi ska skaffa första igen ????.

Kan ju vara ett tecken på att det tagit sig ? :) Jag går och inbillar mig att jag är illamående. Är sån skillnad denna gången! med sonen bara hände det och oplanerat ( väldigt efterlängtad ändå) och hunnit gå 10 veckor innam jag märkte det.Nu vill vi så mycket båda två så jag känner mig nästan lite besatt.. blev så glad nu sist när det tog sig första försöket men den lyckan blev ju kortvarig :/ Så nu längtar jag jättemycket efter bim och att testa samtidigt som jag är livrädd att det ska vara positivt för då kommer jag oroa mig konstant i 8 veckor till.. kan tillägga att jag varit gravid 5 gånger och har 1 barn :)

Ursäkta mitt långa ätliga ostrukturerade inlägg :)

Vet faktiskt inte... när denna molvärken vilar sig så har jag inga symptom alls :)

Mitt första var också oplanerat men jah märkte det bara för att jag blev åksjuk en gång, Annars hade jag inga symptom alls men det var ju tidigt det med :)

Ja blir jobbigt nu nästan när man så gärna vill så går det liksom inte..

Usch jag beklagar!! :( Jag håller verkligen tummarna för dig denna gången! När hade du äl?

Jag har bara varit gravid en gång jag, känns som ja har svårt för att bli de tyvärr :/
  • Hjärtat80
    Juustmee skrev 2017-08-23 06:57:44 följande:
    Nej va tråkigt! fattar inte hur kroppen kan spela en ett sånt spratt! Håller tummarna för att det tar sig nästa gång! All lycka till!
    Tack :)

Ja, det är konstigt hur kroppen kan bete sig... :(
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-08-22 21:11:55 följande:
    Vi med!!!!
    Vad härligt : - D då hoppas vi att Det tar sig denna gången !!
  • Eliluc
    FruSi skrev 2017-08-23 07:23:47 följande:
    Haha! Likadant här
    Hehe härligt ! Då håller vi tummarna hårt för att det tar sig denna gång !!
  • skorpio
    Katten18 skrev 2017-08-23 06:50:17 följande:

Hade ägglossning i helgen och sen igårmorse har jag haft ilningar och lite molvärk i magen, har tom ilat i ryggen på vä sida. Kunde knappt sova igår för all fokus låg på ilningen i ryggen jag kände.

Inget jag känt tidigare före BIM, någon annan som känt sådär? Vad kan det vara?

9e försöket nu.. har BIM 2/9.

Jag hade så från äl å plussa sen , bim-4
  • Katten18
    skorpio skrev 2017-08-23 09:17:28 följande:

Jag hade så från äl å plussa sen , bim-4

???????????????????????? tänk om!? Jag vågar inte ens tänka så.. gah!

Hur gör man för att inte tänka på allt detta fram till BIM?
  • Hjärtat80
    Ciconiidae skrev 2017-08-23 07:32:04 följande:
    Du kan få blödningar ändå, bruna flytningar är inte tecken på ej gravid. Men du kanske känner ändå att du inte är det?
    Jag har alltid såhär före mens så jag är 99,9% säker på att jag får mens tors el fre. Tyvärr. :(
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?