solange1992 skrev 2017-08-22 21:45:21 följande:
Har en son på 6 år så det känns som vi ska skaffa första igen ????.
Kan ju vara ett tecken på att det tagit sig ? :) Jag går och inbillar mig att jag är illamående. Är sån skillnad denna gången! med sonen bara hände det och oplanerat ( väldigt efterlängtad ändå) och hunnit gå 10 veckor innam jag märkte det.Nu vill vi så mycket båda två så jag känner mig nästan lite besatt.. blev så glad nu sist när det tog sig första försöket men den lyckan blev ju kortvarig :/ Så nu längtar jag jättemycket efter bim och att testa samtidigt som jag är livrädd att det ska vara positivt för då kommer jag oroa mig konstant i 8 veckor till.. kan tillägga att jag varit gravid 5 gånger och har 1 barn :)
Ursäkta mitt långa ätliga ostrukturerade inlägg :)
Vet faktiskt inte... när denna molvärken vilar sig så har jag inga symptom alls :)
Mitt första var också oplanerat men jah märkte det bara för att jag blev åksjuk en gång, Annars hade jag inga symptom alls men det var ju tidigt det med :)
Ja blir jobbigt nu nästan när man så gärna vill så går det liksom inte..
Usch jag beklagar!! :( Jag håller verkligen tummarna för dig denna gången! När hade du äl?
Jag har bara varit gravid en gång jag, känns som ja har svårt för att bli de tyvärr :/