• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • skorpio
    Katten18 skrev 2017-08-23 09:26:06 följande:

???????????????????????? tänk om!? Jag vågar inte ens tänka så.. gah!

Hur gör man för att inte tänka på allt detta fram till BIM?

De e nog totalt omöjligt Hahaha jag e i 5+6 tror jag idag, å tankarna snurrar hela tiden! Å innan plusset var de samma! Å fler symtom ploppa upp å man knappt sova haha så bara å plåga dej igenom dagarna å vänta tills närmre bim å testa hoppas De blir ett plus för dej denna ggr ,
  • Strawberrybrud
    skorpio skrev 2017-08-23 09:17:28 följande:

Jag hade så från äl å plussa sen , bim-4

Va hade du för symptom innan du plussa?! :)
  • Katten18
    skorpio skrev 2017-08-23 09:36:27 följande:
    De e nog totalt omöjligt Hahaha jag e i 5+6 tror jag idag, å tankarna snurrar hela tiden! Å innan plusset var de samma! Å fler symtom ploppa upp å man knappt sova haha så bara å plåga dej igenom dagarna å vänta tills närmre bim å testa hoppas De blir ett plus för dej denna ggr ,

Men visst är det? Min man tycker jag är skitjobbig som talar om hur det känns, vad som känns, ägglossningstest hit och dit.

Tack! Jag hoppas innerligt på ett plus också, alla i närheten har blivit gravida på första eller andra försöket - fruktansvärd tråkig känsla varje gång mensen kommer..

Ska försöka hålla mig så nära BIM som möjligt för att testa, har tidigare testat BIM-5 men får se om det går till iaf BIM haha. *kliar i fingrarna*

• skorpio
    Strawberrybrud skrev 2017-08-23 10:30:13 följande:

Va hade du för symptom innan du plussa?! :)

Molvärk hela tiden, lite högre kropps temp, ömmande bröst, lätt illamående på FM, trött som tusan
  • skorpio
    Katten18 skrev 2017-08-23 11:12:43 följande:

Men visst är det? Min man tycker jag är skitjobbig som talar om hur det känns, vad som känns, ägglossningstest hit och dit.

Tack! Jag hoppas innerligt på ett plus också, alla i närheten har blivit gravida på första eller andra försöket - fruktansvärd tråkig känsla varje gång mensen kommer..

Ska försöka hålla mig så nära BIM som möjligt för att testa, har tidigare testat BIM-5 men får se om det går till iaf BIM haha. *kliar i fingrarna*

Jo haha jag utelämnar allt för intima grejer för mannen, han blir bara grön i ansiktet av de haha jo de kliar i fingrarna de gör de, hoppas de plussar för er, förstår att de måste va grymt jobbigt å besvikelse när mensen kommer men tänk hur eller hur så plussar Ni när er tid e kommen , för den kommer
  • Strawberrybrud
    skorpio skrev 2017-08-23 13:01:02 följande:

Molvärk hela tiden, lite högre kropps temp, ömmande bröst, lätt illamående på FM, trött som tusan

Har haft molvärk som kommer och går sen äl typ.... hoppas det är ett tecken :)
  • solange1992
    Strawberrybrud skrev 2017-08-23 08:19:32 följande:

Vet faktiskt inte... när denna molvärken vilar sig så har jag inga symptom alls :)

Mitt första var också oplanerat men jah märkte det bara för att jag blev åksjuk en gång, Annars hade jag inga symptom alls men det var ju tidigt det med :)

Ja blir jobbigt nu nästan när man så gärna vill så går det liksom inte..

Usch jag beklagar!! :( Jag håller verkligen tummarna för dig denna gången! När hade du äl?

Jag har bara varit gravid en gång jag, känns som ja har svårt för att bli de tyvärr :/

14-15 däremellan hade jag äl du? :)
  • skorpio
    Strawberrybrud skrev 2017-08-23 14:40:08 följande:

Har haft molvärk som kommer och går sen äl typ.... hoppas det är ett tecken :)

Weee håller tummarna
  • Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-23 14:44:33 följande:

14-15 däremellan hade jag äl du? :)

Tror jag hade mellan 14-17 nån gång! Har haft noll koll på äl nu då mensen helt plötsligt blev oregelbunden i juli. Men hoppas att jag prickade den ändå för var svullen om magen 14, sen den 16 fick jag skitont vid sex... så hoppas det var då :)
  • ÅsaMaria
    Juustmee skrev 2017-08-21 23:53:08 följande:

Jasså!? Jag har börjat tappa hoppet här lite. Tycker alla plussade långt innan bim.

Gjorde du test innan bim eller bara den gången? Som sagt nu gav du mig lite hopp Tack

Tog bara den gången. Var rädd för att tappa hoppet om jag testade negativt innan. Tycker det känns bättre att testa när man kan få ett tydligt resultat! Sparar dessutom pengar när man inte testar varenda dag :)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?