Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hej på er! Jag hade bim i lördags men har inte vågat gjort något test.... någon sa är man kunde plussa på äl-stickor så jag testade det och fick plus där ....vad tror ni -:kan det vara något? / oerfaren
Vet ej om det syns på bilderna
Haha omg jag dog också lite! Så roligt med autocorrect ibland! Jag har haft äl-flytningar i flera omgångar denna cykel, även efter äl enligt appen. Dock inte lika mycket som innan. Så jag kanske får ställa in mig på ett tidigare bim då, 27e istället för 31e
Åh så mysigt det vore för er om ni lyckas bli gravida snart så syskonen blir ganska tighta i ålder. Håller alla mina tummar!!
Men visst känner man en liten stress inombords? Vill verkligen inte göra det men när folk i ens närhet och gamla kompisar börjar bli gravida till höger och vänster så vill man också vara med på tåget. Och speciellt när sambon här hemma är 34år och inte fått barn ännu (är såklart jätteglad för att han inte skaffat barn i tidigare relationer och att vi kan få det där speciella med första barnet ihop) Och att alla hans nära kompisar redan är inne på barn nummer två ungefär. Haha måste lära mig att slappna av och tänka att det kommer när det kommer. Vi tänkte köra så först, bara ha sex när vi väl hade lust och ville och se vad som hände. Men nu har jag redan steppat upp mitt game och kör med äl-stickor och tempar förfullt. Haha *skäms*
Bim -3 och helt blankt och tappen börjar mjukna. :(
Liite värk som innan mensen.
Fjärde seriösa försöket :( (halft dock denna mån) 6mån utan skydd..
har ju två barn sen innan och gjort två aborter. Blivit gravid på p-piller, dagen efter piller och pessar.. Så gah vad frustread jag blir! Varför går det inte??
Alla gånger innan har jag från ca v3 haft täppt näsa och känslig för dofter. Och alltid innan jag plussar yrsel. Så egentligen behöver jag inte testa.. :D
Nån mer som är testoman?
Bim -3 och helt blankt och tappen börjar mjukna. :(
Liite värk som innan mensen.
Fjärde seriösa försöket :( (halft dock denna mån) 6mån utan skydd..
har ju två barn sen innan och gjort två aborter. Blivit gravid på p-piller, dagen efter piller och pessar.. Så gah vad frustread jag blir! Varför går det inte??
Alla gånger innan har jag från ca v3 haft täppt näsa och känslig för dofter. Och alltid innan jag plussar yrsel. Så egentligen behöver jag inte testa.. :D
Nån mer som är testoman?
Jag är på cd 34 och negativt gravtest igår. Trodde mensen skulle komma fredag eller lördag men icke. Inte några direkta symtom på varken de ena eller de andra, spände lite långt ner i magen i lördags, kändes som lätt träningsvärk och jag ville dra in magen. Annars inga andra symtom. Varit förkyld i 2-3v, sedan ägglossningen men de börjar också bli så smått bättre.
Skulle vilja testa hela tiden, men de är väl bara vänta in mensen.... Däremot är sitter min livmodertapp högt upp, når den knappt och jag känner mig typ "svullen" i slidan när jag försöker nå livmodertappen, men antar att de bara är att vänta och se vad som händer.
Jag blir så frustrerad.. är så känslosam idag så vet inte vart jag ska ta vägen. Börjar gråta för att minnet blir fullt på mobilen, för att hunden drar lite i kopplet och för att hela mitt ansikte har blivit fullt av finnar... BIM-6 idag. Brukar bli irriterad och känslosam innan mens men inte såhär... helt galet idag. Kan det bara bli söndag så jag får testa mig och se om jag är gravid eller om jag blivit galen på riktigt?..
Haha, gud vad jag känner igen mig i det du skriver! Vi började direkt med inställningen att nu ska vi göra syskon istället för att vi tar det chill och ser vad som händer. Ångrar oss lite nu, men när vi är mitt i det går det ju inte ens riktigt att ändra inställning. Vi hade ju velat ha ett plus helst igår liksom..
Ja alltså jag har nog aldrig sett så många gravida till höger och vänster som nu haha. Känns som det är det enda jag ser plötsligt!
Idag har jag bim! mensen har inte dykt upp ännu!! brukar komma som en klocka på dagen! Dock mensvärk som började i morse, så känns lustigt att den inte kommit igång än!!
Testade dock negativt bim-3 , sen har jag ej testat mer för trodde det var kört. Spännande ialf sålänge tant röd ej dyker upp!