Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Kontaktade en privat gyn istället som skulle skicka ut lite papper med frågor och kallelse ???? så håller tummarna och fortsätter försöka ändå. När har du bim?
Negativt test idag, Bim imorgon. Känns som mensen är på g när som. FAN! :'(
Som någon skrev, får verkligen vänja mig vid tanken att det blir längre glapp mellan 1an och 2an än vi tänkt. Det retligaste är ju att vi faktiskt blev gravida precis då vi hoppats men fick missfall
Förlåt för all depp! Tur det är helg iaf
Negativt test här idag på bim -3. Vet att det är tidigt och att hoppet finns kvar men man blir ändå ledsen av negativa test.
Eleonoratösen: Man kan bli knäpp ibland när man tempar alltså!
Men du hade alltså lh-stegring den 25e? Din äl kan alltså ha skett 25e, 26e eller 27e. Din temp steg, lite men ändå något. Hur betedde den sig efteråt, du säger svajigt men höll den sig ovanför din basala temp?
Har du lagt in att du fick ett positivt äl-test (OPK)?
För en del så stiger temperaturen väldigt långsamt efter äl, du kan ju höra till den skaran, svårt att säga nu när det är din första månad på FF.
Men nu har du alltså fått en stigning så att FF tycker att din äl var den 2/10.
FF brukar vara väldigt bra på att räkna ut äl, men visst händer det att det blir galet ibland!
Man kan manuellt ställa in sin egen äl om man tycker att FF har räknat fel. Ibland kan det räcka med att man bortser från vissa temperaturer som är osäkra (discard). Om du kan lägga in en bild på din kurva vore det väldigt intressant!
Eleonoratösen: Man kan bli knäpp ibland när man tempar alltså!
Men du hade alltså lh-stegring den 25e? Din äl kan alltså ha skett 25e, 26e eller 27e. Din temp steg, lite men ändå något. Hur betedde den sig efteråt, du säger svajigt men höll den sig ovanför din basala temp?
Har du lagt in att du fick ett positivt äl-test (OPK)?
För en del så stiger temperaturen väldigt långsamt efter äl, du kan ju höra till den skaran, svårt att säga nu när det är din första månad på FF.
Men nu har du alltså fått en stigning så att FF tycker att din äl var den 2/10.
FF brukar vara väldigt bra på att räkna ut äl, men visst händer det att det blir galet ibland!
Man kan manuellt ställa in sin egen äl om man tycker att FF har räknat fel. Ibland kan det räcka med att man bortser från vissa temperaturer som är osäkra (discard). Om du kan lägga in en bild på din kurva vore det väldigt intressant!
Hade mens 15-20/9
26 hade jag ägglossningssmärta, extrem (känner den väldigt tydligt då jag viker mig.)
Sen dess har jag varit varm (svettas på natten också) gått upp och kissat på nätterna vilket jag normalt inte gör. Fått kväljningar av minsta lilla (såg en mask på backen och höll på å spy) började gråta av glädje för sambon sa att han skulle byta torkare på bilen (gråter aldrig av sånt & han fixar med mina bilar jämt) och idag är min livmodertapp mjuk och vattniga genomskinliga flytningar (ursäkta infon) + ömma bröst och molvärk till och från hela tiden. Vad tror ni? :D Fått finnar också..
Någon som haft/har liknande och fått plus på stickan? Kan inte testa mig föräns måndag tyvärr.
Blev precis medlem och tänkte hoppa in här med en liten fråga. Jag har bim på måndag men tog ett CV early idag. Vad tror ni? Positivt eller spöksträck? Tycker att det är lika svagt som på bilden i beskrivningen men jag vet inte riktigt :/
Grattis till alla er som plussat!!!
Jag testade negativt igår på BIM-2 så nu hoppar jag över till november tråden
Mens idag.
Ger fan upp nu.
Lycka till alla som är kvar! <3