• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 15:11:47 följande:

Åh ok! Men om du köper billiga tester från testlagret så kan du minsann testa lite titt som tätt jag borde nog också göra det eftersom jag testar som en galning!!haha.

Tog ett nu på eftermiddagen också!

Ja jag får göra det haha!!

På den bilden du skicka nu så skymtar jag något :)
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-05 15:47:19 följande:

Ja jag får göra det haha!!

På den bilden du skicka nu så skymtar jag något :)

Ja men gör det!! Hahaha.

Ja jag med.. men så svårt att få med på bild, hoppas det tar sig! Vart starkare "svagt" på eftermiddagen!
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 15:57:33 följande:

Ja men gör det!! Hahaha.

Ja jag med.. men så svårt att få med på bild, hoppas det tar sig! Vart starkare "svagt" på eftermiddagen!

Håller tummarna för dig då att det kanske visar ännu starkare imorgon med morgonurinen :D
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-05 15:58:47 följande:

Håller tummarna för dig då att det kanske visar ännu starkare imorgon med morgonurinen :D

Tack fina du!! Det hoppas jag verkligen att det gör!!! :) jag berättar imorgon!
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 16:00:17 följande:

Tack fina du!! Det hoppas jag verkligen att det gör!!! :) jag berättar imorgon!

Ja men gör det :D
  • cmadde

Grattis till alla som plussat. min mens kom idag. 3 dagar för tidigt... får försöka nästa ÄL helt enkelt (typ 19-21a) Slutade 7 sep med skydd så har inte försökt så länge! Lycka till ni andra

• familjenl

Åh ok! Men om du köper billiga tester från testlagret så kan du minsann testa lite titt som tätt jag borde nog också göra det eftersom jag testar som en galning!!haha.

Jag skymtar också något på detta! Håller tummarna för dig :)
  • JohannaN2015
    familjenl skrev 2017-10-05 17:42:09 följande:

Jag skymtar också något på detta! Håller tummarna för dig :)

Åh tack!! Jag hoppas det tar sig och blir starkare, tar nog imorgon bitti och i helgen sen! Men hoppas på ett stort plus! Känner mig ju sååå gravid!!! Haha. Men jag tänker inte våga mig på något förrens det är riktigt bekräftat :)
  • Eleonoratösen

Ser faktiskt något! Spännande? Vilken dag i cykel är du på?
  • Eleonoratösen
    Svea87 skrev 2017-10-05 14:04:55 följande:

Är helt chockad!! Gråter av lycka!! Nu är det bara hoppas att allt går som det ska <3

Grattis
Svar på tråden Bim oktober 2017