Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Testlagret har alltid kommit i brevlådan hos mig. Har tom fått alternativ nu med Hem leverans med bud.
Testlagret har alltid kommit i brevlådan hos mig. Har tom fått alternativ nu med Hem leverans med bud.
Idag har jag behövt gå och kissa oftare än vanligt. Man kan alltid hoppas att det betyder något positivt: D
Hejsan ! Första försöket med första barnet ! Jag har beräknad bim ca 13/10 enligt appen (haft preventivmedel i ca 10 år så inget annat att gå på) är inne på ÄL+10 och har gjort misstaget som så många andra och testat nu tre dagar i rad med bara negativt såklart ... men jag könner inga symptom, känns som att det är kört då ..? :(
Idag har jag behövt gå och kissa oftare än vanligt. Man kan alltid hoppas att det betyder något positivt: D
Åh det har jag också behövt idag! :D Och mått illa.. och haft typ mensvärk... är rädd att mensen är påväg eller att jag inbillar mig för såhär tidigt ska man väl inte känna något?
Hejsan ! Första försöket med första barnet ! Jag har beräknad bim ca 13/10 enligt appen (haft preventivmedel i ca 10 år så inget annat att gå på) är inne på ÄL+10 och har gjort misstaget som så många andra och testat nu tre dagar i rad med bara negativt såklart ... men jag könner inga symptom, känns som att det är kört då ..? :(
Jag har varit på gränsen till att må illa hela dagen på jobbet (14-21) och har mått konstigt i magen. Hoppas att det är något bra och att man inte inbillar sig.... :) jag vet inte hur tidigt man kan börja känna?! Det är ju rätt tidigt för mig med men man kan ju alltid hoppas :D
Vi ligger ju ganska lika i tiden så om vi båda två känner liknande symptom så kan vi ju hoppas! :D
Nej tänk inte så. Det finns många som inte känner några symtom såpass tidigt. Utan gör ett test på bim dagen och se :)