Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?
Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)
Jag tror mig se något väldigt väldigt svagt :)
Ledsen men jag ser inget tyvärr. Det kanske inte fastnar på bild?
Nu tog jag ett test och bestämde att det fick avgöra, så.. nu vill jag bara mensen ska komma om det endå inte är något! Kommer det ingen mens Innan söndag så testar jag igen, ingen mens nästa söndag, så testar jag igen och ringer nog gyn då:) vill ju att det ska vara antingen positivt eller att mensen kommer så man kan köra:/
Ja så kan det vara, det är svårt när man kolla på datorn, jag lyckas inte zooma!
När jag scrollade så tyckte jag mig se nåt, men så fort jag liksom "stirrar" så försvinner det. Jag håller tummarna att det är ett streck!
Jag har ju skrivit i tråden lite innan men inte skrivit in min BIM!
Den är beräknad till 31/10
Men igår hade jag äggviteflytningar, och idag hade jag tempdipp och livmodertappen sitter så högt så att jag inte når den! Ska jag få tillbaka en normal cykel tro? BIM är beräknad på en cykel på 34 dagar. Vore skönt om den kortades ner :)
Jag tog ett digitalt test idag som visade "Inte gravid", borde vara på -2 bim, men eftersom jag har haft lite oregelbunden cykel kan det vara längre till bim.
Känns verkligen som om det är något denna månad. Hur troligt är det att det plussar senare tror ni? Känns som om hoppet tryter mer och mer efter varje månad med minus :( Men samtidigt så finns det ju där i bakhuvudet.
Jag fick inte gravid på bim -2 för att sen få gravid på bim dagen, vet att det är svårt men ju tidigare man testar är ju resultatet oftast negativt och då kollapsar ens värld helt i onödan ibland för att sen få ett positivt test. Lycka till alla ni som väntar på plus :))
Åh detta gav mig verkligen så mycket hopp nu!! Då jag är på bim-2 idag och fick negativ på CB men möjligtvis svagt svagt på RFSU tidigt. Bim på onsdag. Då blir de test igen!! Hoppas!!
Vad hade no gjort RFSU testa tidigt eller clear blues digitala som visar ett plus eller minus med smarta nedräkningen?