Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hihi tack för att du ger mig lite hopp ! Men har fått dör mig att man typ måste känna något, haha just därför känns det som att det är över för denna månaden och man bara väntar på att mensen skall komma så man får börja försöka igen !
Hjälp!
Någon som haft nidblödning?
Fick en rosa flytning i onsdags som har pågått till nu men övergått till bruna i färgen. Jag ska inte ha mens förens på lördag och har aldrig varit så tidig innan. Har fått ljusröda flytningar 2 dagar innan mens tidigare men detta är ju en och en halv vecka tidigt!!
Tror ni att det är en nidblödning jag haft/har?
Vart negativt test idag också :?( Jag fattar inte varför jag mår som jag gör när det inte är något. Känner mig helt förstörd :?( Bim-2 enligt appen men bim-1 enligt mig.
Fick svagt streck på graviditetstest idag! :)Måste åka å köpa digitalt nu direkt.. kan man spara urinen i behållare i kylen nån timme eller två?:)
Vart negativt test idag också :?( Jag fattar inte varför jag mår som jag gör när det inte är något. Känner mig helt förstörd :?( Bim-2 enligt appen men bim-1 enligt mig.
Fick svagt streck på graviditetstest idag! :)Måste åka å köpa digitalt nu direkt.. kan man spara urinen i behållare i kylen nån timme eller två?:)
Det vänstra tog jag idag och det högra igår. Något är det ju där iaf.
Är på bim -4 idag.
Jag vet inte vad det kan vara... men vänta några dagar till, och kommer inte mensen så ta ett test till. Visar det negativt så boka tid på en vårdcentral/gynekolog och berätta hur du mår, men att testen fortfarande är negativa. Jag håller tummarna för dig att hcg nivån är för låg för att ge utslag <3
Vilka graviditetstest anser ni vara bäst om man nu vill testa innan bim?
Har bim 22/10 så tänkte testa i nästa vecka, har dock inga höga förväntningar..