Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då har vi samma! Både bim och oberäknelig cykel. Väldigt frustrerande när man vill ha ett plus så fort som möjligt.. Min ägglossning har varit det som strulat för mig. Den här alltid kommit, men de senaste månaderna har den försökt ägglossa cd 10- 17 ca - lite olika, men tydligen inte släppt ägg för sedan har det kommit som ägglossning igen någon/några veckor senare.
Skulle vara roligt att följas åt när man ligger så nära varandra i cykeln :D
Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(
Alltså nu blir jag riktigt knäpp... äl+9 och såg precis en liten liten brun/röd fläck i trosskyddet. Det är alldeles för tidigt för spottings men är det inte för sent för en nidis? Har ont i brösten och mår lite illa från & till.
Om jag nu hade ÄL igåe och idag (testen tog slut igår) så har jag då BIM den 30/10 istället för den 24.. så lite längre väntan nu så men vi får se. Vi fick till det igår iaf och ska nog köra idag med så får vi se om det blir något :)
Jag hoppar in här då min ägglossning kom betydligt mycket tidigare än beräknat! Men det är jag bara väldigt glad för :)
Detta blir det tredje försöket för oss till barn nummer två. Vi båda är 27 år och vår etta föddes 2016 ? Håller tummarna hårt för oss i tråden! Är det någon mer som haft ägglossning i dagarna och har bim ca 27? :D
Ja men gör det!!:) Gud så kul för dig! Och grattis igen! Undra när det lila pyret beräknas!?Spännande!
[quote=78103084][quote-nick]Rödtulpan skrev 2017-10-15 19:07:35 följande:[/quote-nick][/quote]
Det va mig ett redigt plus :) grattis!
[quote=78103084][quote-nick]Rödtulpan skrev 2017-10-15 19:07:35 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!! :)
[quote=78103084][quote-nick]Rödtulpan skrev 2017-10-15 19:07:35 följande:[/quote-nick]