• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Brittsommar
    XAHHA92 skrev 2017-10-15 15:48:15 följande:

Alltså nu blir jag riktigt knäpp... äl+9 och såg precis en liten liten brun/röd fläck i trosskyddet. Det är alldeles för tidigt för spottings men är det inte för sent för en nidis? Har ont i brösten och mår lite illa från & till.

Nidis kan dyka upp så sent som dag 11 så är inte omöjligt.
  • Polkagrisen85
    TouchOfRed skrev 2017-10-15 22:51:24 följande:
    Då har vi haft ÄL samtidigt! :) men jag har BIM typ 30-32 oktober. Har haft lite oregelbunden cykel sen jag plockade ut kopparspiral.. vi försöker med barn nr 2 :)
    Så spännande !! Lycka till ??
  • Polkagrisen85
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-15 23:37:48 följande:
    Det ska vara ett hjärta och inte ?? :)
  • bligravid123

Hej på er! Jag hade bim i lördags men har inte vågat gjort något test.... någon sa är man kunde plussa på äl-stickor så jag testade det och fick plus där ....vad tror ni -:kan det vara något? / oerfaren

Vet ej om det syns på bilderna

• Nyckelpiga2017
    bligravid123 skrev 2017-10-16 03:51:09 följande:

Hej på er! Jag hade bim i lördags men har inte vågat gjort något test.... någon sa är man kunde plussa på äl-stickor så jag testade det och fick plus där ....vad tror ni -:kan det vara något? / oerfaren

När jag blev gravid med dottern 2012 så fick jag positiva äl-tester. Håller tummarna!!
  • flisan89
    bligravid123 skrev 2017-10-16 03:51:09 följande:

Det enda du kan göra är att ta ett graviditetstest, ägglossningstest kan påvisa graviditet, ägglossning och mens tyvärr så är helt omöjligt för någon här att avgöra vad ditt test innebär.

Ta ett test idag, du blir ju inte mer eller mindre gravid av att vänta. Håller tummarna att du får det svar du vill ha :) Kram!
  • tempnörden
    fruSolsken skrev 2017-10-15 20:16:55 följande:

Lurigt med dessa ägglossningar! Fick du ägglossningssymtom? Jag fick jättegulliga flytningar i flera dagar nu så jag tror och hoppas verkligen att min kropp släppte ägget nu. Smart med en app också!, jag har inte provat den djungeln än.. Dock blir det nog något sånt om det fortfarande inte vill sig om några månader..

Haha omg jag dog också lite! Så roligt med autocorrect ibland! Jag har haft äl-flytningar i flera omgångar denna cykel, även efter äl enligt appen. Dock inte lika mycket som innan. Så jag kanske får ställa in mig på ett tidigare bim då, 27e istället för 31e
  • TouchOfRed
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-15 23:37:48 följande:

Detsamma! :)
Svar på tråden Bim oktober 2017