Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Haha menade såklart 30/10 - 1/11. Är nog lite trött nu :D
Vad tror ni ska man våga ta ett test imorgon på -5 BIM ??
Alltså nu blir jag riktigt knäpp... äl+9 och såg precis en liten liten brun/röd fläck i trosskyddet. Det är alldeles för tidigt för spottings men är det inte för sent för en nidis? Har ont i brösten och mår lite illa från & till.
Hej på er! Jag hade bim i lördags men har inte vågat gjort något test.... någon sa är man kunde plussa på äl-stickor så jag testade det och fick plus där ....vad tror ni -:kan det vara något? / oerfaren
Vet ej om det syns på bilderna
Hej på er! Jag hade bim i lördags men har inte vågat gjort något test.... någon sa är man kunde plussa på äl-stickor så jag testade det och fick plus där ....vad tror ni -:kan det vara något? / oerfaren
Lurigt med dessa ägglossningar! Fick du ägglossningssymtom? Jag fick jättegulliga flytningar i flera dagar nu så jag tror och hoppas verkligen att min kropp släppte ägget nu. Smart med en app också!, jag har inte provat den djungeln än.. Dock blir det nog något sånt om det fortfarande inte vill sig om några månader..
Så spännande !! Lycka till ??