• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Moorii

Bf+3. Inget har hänt inatt heller.. Jag vet att det kan komma plötsligt, men så tänkte jag förra graviditeten med och inget hände. Lika bra att ställa in sig på igångsättning :/

• Krocki1
    kindofnothing skrev 2018-06-26 22:51:57 följande:

Hon kom 11.36, helt fantastisk förlossning som tyvärr avslutades med att hon fick i sig av vattnet hon bajsat i. Så hon får hjälp med andning osv o vi blir kvar ett tag på sjukhuset.

Grattis!! :)
  • Orolig över barn

Hon kom 11.36, helt fantastisk förlossning som tyvärr avslutades med att hon fick i sig av vattnet hon bajsat i. Så hon får hjälp med andning osv o vi blir kvar ett tag på sjukhuset.

Grattis! Jag är så glad för er! Hoppas allt går bra och ni får åka hem snart!
  • Bubbel85

Stort grattis till tjejen!
  • Kia82

Stort grattis till dottern!
  • Krocki1

Idag har jag haft en sån där bajs dag då allt känts helt hopplöst, att bebisen aldrig vill komma ut. Ont i händer och fötter och extremt trött.

Hoppas ni andra haft en bättre dag

• Moorii
    Krocki1 skrev 2018-06-27 19:51:30 följande:

Idag har jag haft en sån där bajs dag då allt känts helt hopplöst, att bebisen aldrig vill komma ut. Ont i händer och fötter och extremt trött.

Förstår dig helt. Har inte haft någon jättebra dag heller, bara suttit i soffan och tyckt synd om mig själv. Vill helst bara gömma mig tills det är dags, om det nu någonsin blir dags. Imorgon ska jag till bm och sen ska vi till havet och bada, det får väl tiden att gå iallafall.
  • Orolig över barn
    Krocki1 skrev 2018-06-27 19:51:30 följande:

Jah jag vet vad du pratar om :( tufft är det...

Jag har så skit dag varannandag , och varannandag någorlunda ok dag.

Var skit ledsen idag hela dag , jag känner inte igen mig själv. I eftermiddag föreslog jag till min man att vi borde faktiskt montera ner spjälsängen - det står ju bara där och samlar damm. Bebisen stromtrivs tydligen därinne så jag räknar inte längre med att hon ska komma ut ...

BF + 8 idag
  • Alisee
    Orolig över barn skrev 2018-06-27 20:48:54 följande:

Jah jag vet vad du pratar om :( tufft är det...

Jag har så skit dag varannandag , och varannandag någorlunda ok dag.

Var skit ledsen idag hela dag , jag känner inte igen mig själv. I eftermiddag föreslog jag till min man att vi borde faktiskt montera ner spjälsängen - det står ju bara där och samlar damm. Bebisen stromtrivs tydligen därinne så jag räknar inte längre med att hon ska komma ut ...

BF + 8 idag

Jag känner samma som er... jag väntar mitt första barn och när jag hört från vänner hur jobbigt det är att gå över tiden har jag verkligen inte förstått hur jobbigt det är förrän nu! Vissa dagar är jag verkligen superless på allt och får för mig att jag aldrig kommer att få träffa min bebis. Att jag kommer alltid gå runt i dessa mammakläderna och min tjocka mage. När man läser om alla som åker in och föder så blir man så klart glad för deras skull, men tänker att gud sån tur kommer aldrig jag ha! Hahaha fy vad knäpp man blir. Skrattar när jag läser vad jag själv skriver... är på bf +8 jag också.
  • Moorii

Ok tjejer, behöver lite hjälp. Lillan började knö sig neråt för någon timme sen, och sen började det komma onda värkar. Har klockat de senaste tre och det är ca 4-5 minuter emellan, dock helt hanterbara än så länge, även om det gör ont. Som omföderska kan det ju gå fort, men det kan ju också vara falskt alarm. Hur vet jag när det är go time?? Eller det kan ju lika gärna vara falskt alarm :/ Jättesvårt när jag bara blivit igångsatt innan.