Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Bf+3. Inget har hänt inatt heller.. Jag vet att det kan komma plötsligt, men så tänkte jag förra graviditeten med och inget hände. Lika bra att ställa in sig på igångsättning :/
Hon kom 11.36, helt fantastisk förlossning som tyvärr avslutades med att hon fick i sig av vattnet hon bajsat i. Så hon får hjälp med andning osv o vi blir kvar ett tag på sjukhuset.
Hon kom 11.36, helt fantastisk förlossning som tyvärr avslutades med att hon fick i sig av vattnet hon bajsat i. Så hon får hjälp med andning osv o vi blir kvar ett tag på sjukhuset.
Idag har jag haft en sån där bajs dag då allt känts helt hopplöst, att bebisen aldrig vill komma ut. Ont i händer och fötter och extremt trött.
Hoppas ni andra haft en bättre dag
Idag har jag haft en sån där bajs dag då allt känts helt hopplöst, att bebisen aldrig vill komma ut. Ont i händer och fötter och extremt trött.
Jah jag vet vad du pratar om :( tufft är det...
Jag har så skit dag varannandag , och varannandag någorlunda ok dag.
Var skit ledsen idag hela dag , jag känner inte igen mig själv. I eftermiddag föreslog jag till min man att vi borde faktiskt montera ner spjälsängen - det står ju bara där och samlar damm. Bebisen stromtrivs tydligen därinne så jag räknar inte längre med att hon ska komma ut ...
BF + 8 idag
Ok tjejer, behöver lite hjälp. Lillan började knö sig neråt för någon timme sen, och sen började det komma onda värkar. Har klockat de senaste tre och det är ca 4-5 minuter emellan, dock helt hanterbara än så länge, även om det gör ont. Som omföderska kan det ju gå fort, men det kan ju också vara falskt alarm. Hur vet jag när det är go time?? Eller det kan ju lika gärna vara falskt alarm :/ Jättesvårt när jag bara blivit igångsatt innan.