Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Någon mer än jag som är förstoppad? Har varit sen dag 1, men sen en vecka tillbaka (är nu i vecka 15) så har det blivit mycket värre. Sist gick det fyra dagar, nu har det gått tre efter det :( fick panik och tog en halv dulcolax, för sist tog jag en hel och fick tarmvred från helvetet. Men så desperat är jag alltså nu.. Hur gör ni andra? Det kan ju inte vara bra att gå så många dagar emellan tänker jag :/
Gott nytt år! Ja tänk, i år gäller det ;)
Jag är i V.16+6 och mår sen nån vecka tillbaka mycket bättre. Känner mig lite piggare, inget illamående eller andra krämpor. Vet inte om det är "spökveckor", eller om jag helt enkelt haft ledigt från jobbet och vilat, antagligen en kombo :)
Lyssnar på hjärtljuden med doppler hemma, så härligt att höra, är så nojig av mig efter flera missfall så den har varit guld värd.
Gott nytt år :)
Skönt att du mår okej :) jag är i v 16 (15+5) och har börjat känna lite fladder! Mår fortfarande ganska mycket illa och spyr ibland, men inte riktigt lika förlamande trött. Skönt! Mina bröst är som två fotbollar :p har du vart på nått ul än? Längtar så till RUL nu :D
Jag har också varit förstoppad i flera veckor men nu den senaste veckan har det blivit mycket bättre, jag försöker äta a-fil med linfrö varje morgon samt att jag tar några torkade katrinplommon varje kväll. Detta plus att äta grovt bröd verkar ha hjälpt mig för det har lättat enormt! Prova det ett tag och se om det hjälper dig också :)
Är det någon mer än jag som fortfarande mår illa? Blir vansinnig. Kan inte resa mig ur sängen utan att klökas.
Gott nytt år allihopa!
Hur mår ni alla nu och vilken vecka är ni i?
Jag är i vecka 15, 14+2, mår rätt bra nu. Mår endast illa om det gått extremt långtid sedan jag ätit. Är ff lite trött på kvällarna. Brösten är väldigt spända endast på morgonen. Annars har jag inga symptom.
Längtar tills jag kan lyssna på hjärtat och kika på UL
Mår ok utom lågt blodtryck som gör mig illamående, snurrig och trött.
Var på RUL förra veckan, blev flyttad framåt 4 dagar så nytt datum är 29/5, är i 18+5 idag enligt nya beräkningen.
Gott nytt år allihopa!
Hur mår ni alla nu och vilken vecka är ni i?
Jag är i vecka 15, 14+2, mår rätt bra nu. Mår endast illa om det gått extremt långtid sedan jag ätit. Är ff lite trött på kvällarna. Brösten är väldigt spända endast på morgonen. Annars har jag inga symptom.
Längtar tills jag kan lyssna på hjärtat och kika på UL
Jag börjar känna bubbel och nå slags rörelser i magen (små fiskar), precis under naveln som jag tror är från bebben. :) Är i vecka 16. Känner ni nånting?
Jag börjar känna bubbel och nå slags rörelser i magen (små fiskar), precis under naveln som jag tror är från bebben. :) Är i vecka 16. Känner ni nånting?