Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Fin!
Jag är i v 17+2 och ser mest lite småfet ut. Men du hade barn tidigare va? Förstått att det är stor skillnad då. Hellre bebisbula än fläskmage:)
Måste bara visa... Min mage i 15+5. Kanske bara jag som tycker den är stor?
Åh vad fin :) så stor är inte jag i 17+2, men med mitt första. Har dock lite mer hull än du också.
Måste bara visa... Min mage i 15+5. Kanske bara jag som tycker den är stor?
Hej! Jo dödligt trött och mått illa! Men jag är sjukskriven för psykisk ohälsa så har inte reagerat så mycket över de, illa har jag också mått men lider av fruktansvärda gallbesvär, så har ätit en hel del primperan.som tur ofarligt för bebis! ????
Hoppar även jag in i denna tråd.. :)
Jag är 29 år, bosatt i Uppsala och väntar första barnet.
Beräknad till 9/6 :)
Åh Jättefin ju! Alldeles lagom stor :)
Här är en bild på min, 16+3 men bilden är tagen förra veckan :p på kvällen känns den dubbelt så stor! Haha!
På morgonen känns magen nästan liten tycker jag men på kvällen ser min också betydligt större ut. Här lite problem att få i mig mat, inte för att jag mår illa längre utan känner mig liksom mått. Blir mätt av väldigt små portioner och orkar oftast bara lunch men knappt någon middag. Kanske är för att bebis tar plats i magen. Är ni hungriga? Oroar mig lite men antar att bebis får i sig det som behövs.
Härligt att så många börjar känna bebis :) jag kände första fladdret i början av veckan men nu har jag inte känt sedan dess. Kom två dagar i rad och sen har jag iallafall inte uppmärksammat något mer. Får se när det dyker upp igen :) är i vecka 18 och ska på Rul om drygt en vecka, längtar ihjäl mig!! :)