Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vad använde du för laxermedel?? ????
Hej jag är gärna med jag är 38 år och har tidigare två pojkar på 11 och 8 och väntar nu mitt tredje men första ihop med den bästa kille jag nånsin haft och han är yngre än jag 28 år. Jag har under många år varit singel för att jag efter en del olika hemska orsaker som att min yngste sons pappa gick bort under tragiska omständigheter mm men jag valde det för att jag behövde tid med bara mina barn men nu har jag som sagt träffat en underbar man som jag vet älskar mig över allt. Han är ingen partykille och har aldrig vart utan är hellre med oss..han och jag har flyttat ihop i min o barnens lägenhet och dom avgudar han. Han tar dom som sina egna fast han inte har några än......haha men hursomhelst är vi och alla runt oss jättelyckliga!
Vi är nu överlyckliga över att få en liten och jag är i v 13+1 och beräknad förlossning blir midsommarafton???? sa dom på VUL. Det gjorde vi i v 8+5 och då såg vi det lilla pyrets hjärta slå fort och hårt. Nu ska vi på KUB på onsdag vilket jag är nervös för, jag har aldrig gjort det tidigare men nu när jag är äldre än 35 så....
Hur går det till när man gör det?
Hej jag är gärna med jag är 38 år och har tidigare två pojkar på 11 och 8 och väntar nu mitt tredje men första ihop med den bästa kille jag nånsin haft och han är yngre än jag 28 år. Jag har under många år varit singel för att jag efter en del olika hemska orsaker som att min yngste sons pappa gick bort under tragiska omständigheter mm men jag valde det för att jag behövde tid med bara mina barn men nu har jag som sagt träffat en underbar man som jag vet älskar mig över allt. Han är ingen partykille och har aldrig vart utan är hellre med oss..han och jag har flyttat ihop i min o barnens lägenhet och dom avgudar han. Han tar dom som sina egna fast han inte har några än......haha men hursomhelst är vi och alla runt oss jättelyckliga!
Vi är nu överlyckliga över att få en liten och jag är i v 13+1 och beräknad förlossning blir midsommarafton???? sa dom på VUL. Det gjorde vi i v 8+5 och då såg vi det lilla pyrets hjärta slå fort och hårt. Nu ska vi på KUB på onsdag vilket jag är nervös för, jag har aldrig gjort det tidigare men nu när jag är äldre än 35 så....
Hur går det till när man gör det?
Så jobbigt de där med vikten :/ har gått upp 2 kilo men de känns som 35 redan, för brösten är ju typ 3 ggr så stora. Kan inte använda nån gammal bh, och då ser man automatiskt så stor ut.. men snart kommer ju de lite "skönare" veckorna när man kanske inte mår så illa och har lite mer energi så då orkar man säkert promenera och så mer! Tror inte du behöver nojja dig alls :)
Jag ska börja äta blodförtunnande, för att jag hade Havandeskapsförgiftning i min förra grav, tydligen nya riktlinjer. Känns läskigt!!
Så jobbigt de där med vikten :/ har gått upp 2 kilo men de känns som 35 redan, för brösten är ju typ 3 ggr så stora. Kan inte använda nån gammal bh, och då ser man automatiskt så stor ut.. men snart kommer ju de lite "skönare" veckorna när man kanske inte mår så illa och har lite mer energi så då orkar man säkert promenera och så mer! Tror inte du behöver nojja dig alls :)
Jag ska börja äta blodförtunnande, för att jag hade Havandeskapsförgiftning i min förra grav, tydligen nya riktlinjer. Känns läskigt!!
Ska du äta trombyl? De åt jag förra graviditeten och även denna. Det är en blodförtunnande medicin. :)
Jag äter också trombyl efter hf i förra graviditeten.
Känner igen mig i vikten också. Har gått upp 3 kg nu i v 14 men med sonen hade jag gått upp 2 kg i v. 20. Gick ändå upp 20 totalt då så funderar på vart detta ska sluta... men hoppas också på lite mer träning nu när måendet vänt:)
Har du börjat äta? Min bm skulle skicka remiss till läkaren förra veckan.. hur funkar tabletterna? Är väl relativt låg dos man äter?
Haha ja vi får hålla tummarna för det :)
Jag fick det i v 7 efter första samtalet med mvc o ska ta den t.o.m v 36. Glömmer ta den ibland bara.. får ta den vid middagen annars känns det lite surt, nästan halsbränna. 160 mg står det på mina. När fick du hf? Hur märktes det?
Jag fick högt blodtryck v 37 men inga direkta symptom mer än flimmer för ögonen någon gång. V 40+3 fick jag tid för igångsättning trots att jag inte ville.. som tur var gick vattnet i 40+1 o förlossningen blev ganska bra. Men Hellp nämns i min journal (utvecklades aldrig till det som tur var) o levern o trombocyterna var påverkade även efter förlossningen så denna gång kmr jag vara betydligt mer observant. Och lite orolig "/