• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Freya18
    Lojsj92 skrev 2018-01-07 22:51:06 följande:

Åh då förstår jag.. Då blir det något annat! Orolig är man alltid men förstår att du har ännu större oro. Håller alla mina tummar och tår att det går bra denna gång :) Snart är dagen här när du ska göra RUL!

Ringde till MVC imorse och fick en tid på onsdag. Dom förstod varför jag är lite ängslig nu och ska försöka lyssna på hjärtljud när jag är där. Känns skönt, men nu blev det super nervigt! Hoppas att vi hör ett pumpande hjärta så att jag kan glädjas ordentligt fram till RUL. Maken är hur lugn som helst och har en bra magkänsla vilket gör mig lite mera avslappnad. :)
  • MARlA
    Eemmmaa skrev 2018-01-06 11:29:58 följande:

Hej! Jag är gravid i vecka 18+2, och har precis hittat hit. Detta är mitt andra barn, men min sambos första. Har en dotter på 5 år från ett tidigare förhållande som är väldigt exalterad över att äntligen bli stora syster:) Jag har bf 7/6 om inget förändras på RUL som är den 11/1. Jag är 29 år och bor i Växjö. Hoppas att det okej att hoppa in här. Finns det några andra från Växjö/Kronoberg/Småland i denna grupp?:)

Här har du en till smålänning, 31 år från jönköping, väntar andra barnet, har en pojk på 4 år. Bf 1 juli men kommer snittas i slutet på Juni.
  • Lojsj92
    Freya18 skrev 2018-01-08 12:20:59 följande:

Ringde till MVC imorse och fick en tid på onsdag. Dom förstod varför jag är lite ängslig nu och ska försöka lyssna på hjärtljud när jag är där. Känns skönt, men nu blev det super nervigt! Hoppas att vi hör ett pumpande hjärta så att jag kan glädjas ordentligt fram till RUL. Maken är hur lugn som helst och har en bra magkänsla vilket gör mig lite mera avslappnad. :)

Åh men vad skönt! Så gott att de faktiskt lyssnar när man känner oro. :) Ja precis, jag hoppas här också för er! Ja det låter ju positivt dessutom, det är nog inga konstigheter men hjärnan spelar spratt med en hela tiden. Jag har så liten mage så jag hela tiden frågar mig själv om det verkligen är något där.. Så då blir jag orolig av det också ????
  • Mayday85

Vilken sjukt häftig känsla att se min lille pojk på RUL :) fick behålla mitt datum och både han och jag växer som vi ska :)

• Marian03

Hej! Finns det någon Facebookgrupp för bf juni 2018? Hittade en innan men nu ser jag ingen längre.

• Tilja
    Marian03 skrev 2018-01-09 21:35:45 följande:

Hej! Finns det någon Facebookgrupp för bf juni 2018? Hittade en innan men nu ser jag ingen längre.

Jag är med i fyra stycken, två av dem har precis blivit hemliga men de som bara är slutna heter:

Junimammor 2018 ?? ( Gravid )

Juni-juli mammorna 2018
  • Tilja
    Tilja skrev 2018-01-10 06:56:22 följande:
    Jag är med i fyra stycken, två av dem har precis blivit hemliga men de som bara är slutna heter:

Juni-juli mammorna 2018
    Fast hjärtsymbol istället för ??
  • Marian03
    Tilja skrev 2018-01-10 06:56:22 följande:

Juni-juli mammorna 2018

Tack! Dom som är hemliga nu, är de fulla då? :)
  • Moorii
    Mayday85 skrev 2018-01-09 09:15:29 följande:

Vilken sjukt häftig känsla att se min lille pojk på RUL :) fick behålla mitt datum och både han och jag växer som vi ska :)

Härligt att höra! Grattis till pojken! :D Var det första ultraljudet? Jag har fortfarande 3,5 veckor kvar till rutinultraljudet, känns som en evighet! Vet redan att det är en flicka, men längtar efter att få se henne <3
Svar på tråden Bf juni 2018