Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag har haft ordentlig huvudvärk av och till och nu dessutom en tandfraktur så jag har blivit tvungen att ta en del alvedon:( Känns ju inge vidare men faktiskt varit tvungen.
Tror det är rätt vanligt, som sagt bara ha koll på blodtrycket så det inte är för högt och orsakar huvudvärken. Jag går och tar prover varannan v eftersom jag gjort äggdonation, är över 40 och dessutom har högt BT från början. Än så länge håller sig BT okey, hoppas det fortsätter så:)
Nån mer som drabbas av återkommande huvudvärk som håller i sig flera dagar??
Är det nån som tagit influensavaccin? Läste att man blir rekommenderad att ta det efter vecka 16 och efter RUL brukar man få info. Influensatider är det februari ut väl? Minst eller?
Är det nån som tagit influensavaccin? Läste att man blir rekommenderad att ta det efter vecka 16 och efter RUL brukar man få info. Influensatider är det februari ut väl? Minst eller?
Jag ska ta det idag. Var på RUL förra veckan och frågade sedan min barnmorska, hon tyckte att jag skulle ta det.
Har varit på inskrivningssamtal hos barnmorskan och allt gick bra. Barnmorskan verkar vara helt toppen! Lugn och harmonisk, glad och förklarar allting noga. Trivs med henne. :) Jag ville inte försöka lyssna på hjärtat igen för nu har jag börjat känna fladder och puffar i magen igen! Känner mig mycket lugnare.
Hur bra trivs ni med eran bm? Jag var så orolig att jag skulle få någon som jag inte klickade med och kanske inte vågade byta till någon annan. Men är så glad att jag fick en trevlig och bra bm. :)
Har varit på inskrivningssamtal hos barnmorskan och allt gick bra. Barnmorskan verkar vara helt toppen! Lugn och harmonisk, glad och förklarar allting noga. Trivs med henne. :) Jag ville inte försöka lyssna på hjärtat igen för nu har jag börjat känna fladder och puffar i magen igen! Känner mig mycket lugnare.
Hur bra trivs ni med eran bm? Jag var så orolig att jag skulle få någon som jag inte klickade med och kanske inte vågade byta till någon annan. Men är så glad att jag fick en trevlig och bra bm. :)
Varit på rul idag, storebror överst o bebis nere, vad tror ni pojk flicka?
Vad skönt! :) härligt med fladder och puffar! Min bm har jag inte träffat än faktiskt, hon jag var på inskrivning hos kunde inte fortsätta som min bm, men den andra ska vara bra med, så hoppas på det!
I söndags i 16+6 kände jag och mannen sparkar utanpå magen, så tidigt trodde jag aldrig vi skulle känna! Med sonen var det i vecka 22 om jag inte minns fel. Fick aldrig veta var moderkakan låg på kub, men måste vara i bakvägg den här gången. Någon annan som känner sparkar?