• Liten 2018

Fler som planerar en liten sladdis?

Trullis82 skrev 2018-04-22 17:25:16 följande:

Bilden visar att jag har ett ägg på vardera äggstock

Dock släppte aldrig äggen utan växte tills dom sprack.

Nu väntar jag på att det blir ett ägg bara så kan jag få ta en spruta för att få lossning

Aaaa misstänkte det. Så svårt när man inte är helt med ;)

Själv bli man ju expert, hahaha. Hoppas, hoppas å hoppas ni att du har ett ägg å att allt går fint till nästa omgång. Skönt ändå att vara under bevakning.
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-04-22 09:50:06 följande:

Håller tummarna för dig! :)

Själv går jag in i vecka 7 imorgon! Sjukt hur snabbt tiden går... :)

Ja, va snabbt tiden går. Känns som vi aldrig blir gravid. 4 försöket bara men är ju sladdis så jag vill gärna att det sker snart... Då ÄL kom tidigt så säger appen BIM nu i helgen. Men inget än. Så jag räknade ut vanlig cykel å då bör BIM bli torsdag /fredag nästa vecka. Inga direkta känningar än... så jag väntar å ser.
  • Liten 2018

Att känna åldern spelar in känns för mig oxå. Haft nära som sagt. Jag blir 36 i år.

- Nu är smarta ni som inte börjat om å skaffa sladdis. Ni har de ju perfekt nu.

Nu är jag på dag 27 från sista BIM har vanligast 26. Är som en klocka vad gäller cykeln. Sen lägga till att ÄL gav utslag dagar tidigare. Har haft stickande å knolande i tjejmagen fram till igår lunch. Då slutade det. Känner inget speciellt nu. Negativt på gravtest i morse. Mysko känsla men får se vad som händer närmaste dagarna

• Liten 2018
    puffen2009 skrev 2018-04-25 07:56:14 följande:

Man blir lite ledsen när man får höra sånt när man försöker, men förhoppningsvis blir de glada för en när man väl blir gravid

Så spännande! Har du plussat tidigt med de andra barnen? Håller tummarna!!

Plussade på dagen för BIM med de andra två. Men denna gång har jag mer koll på cykeln. Räknade alltid 28 förut men märkt att jag har kortare nu, 26 oftast men 28 förra månaden. Vi får se. Inget än och jag känner ingen molande heller. Fröken röd får gärna komma nu om jag inte är gravid tycker jag :)

Mannen är så söt, frågar lite då å då om jag fått. En resa vi gör tillsammans. Skönt att han finns där. För när mensen kommer så kan det kännas debbigtvtill en början å då förstår han. Men vi har sagt, blir det en till så blir det. Annars så är vi så glada för de två vi har nu
  • Liten 2018
    Liten 2018 skrev 2018-04-25 06:09:25 följande:

Att känna åldern spelar in känns för mig oxå. Haft nära som sagt. Jag blir 36 i år.

- Nu är smarta ni som inte börjat om å skaffa sladdis. Ni har de ju perfekt nu.

Nu är jag på dag 27 från sista BIM har vanligast 26. Är som en klocka vad gäller cykeln. Sen lägga till att ÄL gav utslag dagar tidigare. Har haft stickande å knolande i tjejmagen fram till igår lunch. Då slutade det. Känner inget speciellt nu. Negativt på gravtest i morse. Mysko känsla men får se vad som händer närmaste dagarna

Blev lite off här. Mensen kom i fredags, 2 dagar sent. Får kanske räkna med upp till 26-29 dagars cykel. Haft fullt upp i helgen och nu. Skönt å hålla sig sysselsatt. Blir femte försöket maj månad nu. Lycka till ni andra nu!
  • Liten 2018
    Milian03 skrev 2018-05-01 18:11:20 följande:

Har man rätt att vara deppig och ledsen när man bara har försökt sen januari och just nu blöder ut sitt första missfall (var bara i v4)? Är så ledsen... Hur orkar folk månad efter månad? Vill bara ge upp ibland. Ibland känner jag att det kanske inte är meningen att vi ska ha ett gemensamt barn :( Jag blir så nedslagen varje gång blödningarna kommer... Vet ju att det finns folk som kämpat längre men kan inte låta bli att känna mig mer och mer deprimerad varje månad... Är 33 år gammal så kanske är det för sent tänker jag :'(

Ledsen att det inte gick vägen. 33år är ingen ålder. När jag tog ut spriralen i januari i år sa BM att 35 är ingen ålder ;). Men håller med dig om att har man väl bestämt sig vore det skönt å lyckas inom rimlig tid. Vi är inne på femte försöket nu å jag har ålder lite emot mig då man räknar 35 å uppåt som att det kan ta längre tid. Styrkekramar till dig. PS, vi verkar ligga kanska lika i cykeln
  • Liten 2018
    MammaMia1012 skrev 2018-05-02 06:00:50 följande:

Vill passa på och uppdatera, nu har vi vart på RUL och här är hon vår alldeles perfekta lillasyster! Bakade en kaka och överraskade familjen <3

Tack för att du delar med dig. Så sött. Njut av varje dag :) Känner du krynet?
  • Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-05-02 17:09:57 följande:

Usch så tråkigt och deprimerande för er alla Besvikelsen är fruktansvärd....

Här inväntas ÄL, är på dag 25 i min ooooooootroligt långa cykel. Tror att den är på g, har börjat få lite dragningar i nedre delarna av magen samt hala flytningar. Vi har försökt sexa både igår och i förgår utan resultat. Det är JÄTTESVÅRT med stora barn som dels är vakna sent och som alltid har en förmåga att vilja mamma eller pappa något vid fel tillfälle Igår kväll fick vi avbryta 3 ggr för att det var någon som ropade och ville något. Svårt att hitta tillbaka till gnistan igen... Så två dagar i rad har vi avbrutit utan någon final. Grrrrr, inte bra!!!! Dagtid har inte heller funkat då det varit helg och alla varit hemma och givetvis pockat på uppmärksamhet. Det är precis som att de har en inbyggd radar att det är vuxenmys på gång haha

Duscha ihop ;)

Lycka till nu, hoppas, hoppas, hoppas till oss alla nu :D

Min man är också verkligen sugen. Sa igår. - Visst skulle det vara mysigt om en lite fanns mellan oss nu.

Man blir bara varm, samtidigt som det är jobbigt att man inte kan påverka när det blir vår månad.

Kram på er alla!
  • Liten 2018

Jaha, då laddar jag om för ny ÄL till helgen eller början av nästa vecka. 5 försöket. Hoppas ni andra njuter av vädret å att snart är det sommar.

• Liten 2018

Go morgon! Igår svagt utslag på ÄL stickan. Sen i morse blev det positivt. Fattar inte så fort... får testa i morgon igen å se. Är på dag 13 efter sista mensen.

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?