Fler som planerar en liten sladdis?
Stickande, gnolande och lite ont. 3 dagar efter ÄL. Gillar inte alla hormoner man ska stå ut med.
Finns väl inget vettigt att ha ont eller obehag nu....
Lycka till er andra nu inför BIM
Stickande, gnolande och lite ont. 3 dagar efter ÄL. Gillar inte alla hormoner man ska stå ut med.
Finns väl inget vettigt att ha ont eller obehag nu....
Wiiihi, vad spännande det låter
Här känner jag ingenting... Hade lite ?glidigt? en dag samt lite blodstrimmor i slemmet, sen var det snabbt över. Lika snabbt som det kom... Kanske var det ÄL? Kanske var det inte ÄL utan bara rester från ett tidigare ?mys?? Jag blir inte klok på min kropp! Och dessutom förbannar jag mig själv för att jag inte kört med tester denna månad. T o m sambon undrade om jag inte skulle köpa tester för att kolla om och när ÄL sker... Får väl lägga en beställning nu i helgen så har jag dem i början av nästa vecka.... Grrrrrr!!!
Hur mår du mycat81? Vi ligger ju oftast ganska lika i cykeln.
På onsdag har jag BIM. Har samma symtom som sist dagarna innan. Brösten börja kännas tunga å lite större, säkert så kommer mensen. Hur tydlig kan symtomen bli egentligen. Den gång allt uteblir kanske är då jag blir gravid :)
Här känns det som mensen är på G får se snart. BIM på onsdag
Ajdå... Hoppas att din känsla säger fel!
Här är det fullkomligen symptomfritt åt alla håll o kanter, vilket i och för sig kan tolkas som positivt
BIM idag. Gnolande värk och känns som mensen kommer, men inget än. Förra må asen upptäckte jag att par dagar innan BIM växer brösten. Lika så nu. Lite sjukt. Sambon sa oj... Bara passa på å njuta av dem sa jag hahha hahha. Mensen brukar vara punktlig så vi får se på em. Annars test i morgon
Där kom mensen. Då blir 24 april nästa hållplats att hålla tummarna. Lycka till ni andra
Å nej vad tråkigt att höra! Du och jag som varit så synkade och som skulle plussa tillsammans denna månaden och följas åt... För än kvarstår hoppet hos mig, (it isn?t over until the red lady sings...) Molvärk i nedre delen av magen precis som om mensen är på gång, men som sagt, så länge jag inte börjat blöda finns det hopp.
Va synd :( Håller tummarna hårt för att nästa försök lyckas!!
Jag är på äl+3, med 9 dagar kvar till bim. Fick äl bekräftat nu med tre dagars högre temperatur. Hade riktigt tydliga äl symtom också. Känns så skönt att äl är över. Har gjort allt jag kan och nu är det bara att vänta :) Snälla låt det här vara vår månad! Såhär långt från bim drömmer jag fortfarande om plusset och det känns främst spännande och roligt med väntan, men jag vet att jag nog kommer att vara så trött på denna väntan mellan äl och bim innan väntan är över ;)
Äl+11. BIM-3.
Negativt på testa tidigt.
Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.
"Inte gravid" på digitalt.
Menskänningar som fan.
Blev nog inget denna månaden heller :(
Vi som prickade äl så fint.
Blir att testa rosenrot nästa cykel!