• Liten 2018

Fler som planerar en liten sladdis?

Baraentilligen skrev 2018-02-24 07:12:19 följande:

Kommer också att testa i slutet av nästa vecka :) Har bim 1.3 och är nu på äl+7-8. Fick en pytteliten blödning äl+5-6 och lite molvärk igår, men har haft problem med spottings så chansen för nidblödning är väl ganska liten ändå. Bröstvårtorna ömmar som om de var såriga. De brukar alltid ömma efter äl för att sen avta efter äl+7, men den här gången är de ömmare än tidigare vad de nu då beror på (antagligen bara en tillfällighet). Så jag är också inne i den här värsta väntan nu när man vet att man antingen blir överlycklig eller superledsen om några dagar. Finns inget neutralläge ;)

Va kul, en till i samma tidsläge. Då får vi hoppas på 3 pluss nästa vecka :)

Ja ÄL värken är dryg.
  • Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-02-24 17:23:12 följande:

Ska också på skidsemester nästa vecka, men än så länge har jag ingen aning om det blir till att åka med vadderad trosa eller inte... De ?tecken? jag har kan likaväl vara pms som graviditet. Molande i magen. Gasig. Fått finnar/kvisslor i ansiktet. Jag tror att jag har BIM runt 2-4/3. Så antingen kommer mensen den helgen eller får jag testa när vi kommer hem.

Hoppas att du får ett positivt test på tors så iallafall du kan åka omkring med ett hemlighetsfullt leende på läpparna

Hoppas detsamma för er Trullis82 och baraentilligen!

Tänk om villa alla kan få ett sån leende, kul att vi var så många kring samma tid.

Jag har lite ömma bröst, tycker jag brukar vara mer torr denna period. Men jag är alltid pessimist innan.
  • Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-02-26 17:16:30 följande:

Här blev det som jag misstänkte, mensen kom idag... Men jag var ju både mentalt och praktiskt (packade ner både bindor o tamponger) förberedd på det. Så nu blir det vadderad trosa i skidbacken istället för ett fånigt leende för min del.

Lycka till ni andra tre

Äsch va trist. Jag är också mentalt inställd på att mensen kommer. Vi landar mjukt i i backen allafall :P

Får se här då... BIM på lördag. Molande värk sen ÄL, astrist. Nästa månad så beräknar min app att jag hinner med två BIM. 3/3 och 30/3.

Lycka till alla å nya tag till nästa BIM :D
  • Liten 2018

Trist att mensen kom för för några nu... Men som ni säger, samla ihop sig å blicka framåt.

Här gnolar det i tjejmagen sen ÄL, bröstvårtorna ömmar och det känns både som ÄL och PMS. Trist bara att få ont utan att få nåt tycker jag ;)

Testar i morgon för å se vart det kan bära av... Skidsemester nalkas å BIM är på lördag å hemfärd på söndag. Kanske blir en till som får vardera arslet i skidbacken :')

• Liten 2018
    Liten 2018 skrev 2018-02-28 18:06:04 följande:

Trist att mensen kom för för några nu... Men som ni säger, samla ihop sig å blicka framåt.

Här gnolar det i tjejmagen sen ÄL, bröstvårtorna ömmar och det känns både som ÄL och PMS. Trist bara att få ont utan att få nåt tycker jag ;)

Testar i morgon för å se vart det kan bära av... Skidsemester nalkas å BIM är på lördag å hemfärd på söndag. Kanske blir en till som får vardera arslet i skidbacken :')

Testet vart negativt. Jag hoppas mensen håller sig borta nu i helgen. Tar ett nytt på måndag om mensen inte kommit till dess.
  • Liten 2018

Men symtom som spända och lite större bröst ömma å lite stickande bröstvårtor är kvar. Och mer flytningar. Mannen frågade nyss om jag blåst upp brösten, tyckte också det kändes spända. Ny PMS symtom om mensen kommer.

• Liten 2018
    Seb81 skrev 2018-03-01 08:47:13 följande:

Hej! Min mens kommer som en klockan på dag 25, någon gång har det hänt att den kommer på dag 26. Nu är det dag 28 & inte en droppe i sikte.... tog ett såntdär tidigt test i torsdags men var negativt... känner lite mensvärk men inte samma som det brukar men ändå samma, vet inte hur jag ska förklara :/ Ska i väg efter jobbet sen och köpa ett test, sååååå nervös!! Tänk om det skulle vara positivt??? Men nu i stundens hetta när jag skriver ner mig så kommer väl den där förbannade mensen... garanterat, den vill väll sätta galler i min hjärna lite extra denna gång :(

Lycka till tjejer!

Jag håller tummarna hårt för att den inte kommer å du får ett självklart pluss. Alltid jobbigt att inte vet.

Jag kan inte min kropp så bra, 10 år sen sista graviditeten å försök nummer 2 nu.

Men lycka till nu!!!
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-01 09:27:02 följande:

Bröstvårtorna ömma som f*n, mensen en dag sen eller så ska den komma idag. Vet inte riktigt om jag är på äl+12 eller äl+13 men någondera. Brukar alltid ha ljusröda flytningar en till två dagar innan mensen börjar så det här är lite konstigt. Får väl ta och testa snart antar jag, men ställer in mig på att det är kroppen som bråkar och att mensen dyker upp idag.

Hoppas hoppas på ett plus bild för dig :)

Svårt med kroppens alla signaler som kan komma med dagar tidigt eller sent.
  • Liten 2018

Hoppas, hoppas, hoppas jag läser bilder på pluss sen. Och om inte så hejja vi på varandra till nästa månad :D

• Liten 2018

Nyss på toa, blod på pappret så det blev inget denna gång. Suck. Men då laddar jag om å får bli vadderade i rumpan i skidbacken, typiskt.

ÄL 19-20/2 och BIM nu 1/3. Känns så tajt i mellan, 9 dagar... Förra månaden var det oxå BIM 9 dagar efter ÄL. 26 dagar mellan BIMen hade jag nu. Verkar vara en kortis :D

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?