Fler som planerar en liten sladdis?
Nu kom mensen :(
Nu kom mensen :(
Känner på mig att det inte blivit något här heller Sjukdomar, förkylningar, jobbresor, tonårsbarn som inte gått och lagt sig mm har gjort att vi inte fått till det så många gånger denna månaden... Fast jag vet att just de gångerna kan vara fullt tillräckliga bara det var RÄTT dagar... Så jag tycker att nu kan likaväl mensen dra igång så vi kan börja en ny bättre försöksmånad.
Haha, jag låter jättedeppig och anti, men det är precis så jag känner nu!
Här är jag vidrigt hormonell! Mitt humör är hemskt, jag exploderar och blir jättearg för ingenting och har jättelätt till tårarna. Dessutom är jag extremt doftkänslig. Igår hände en liten incident med sambon där mitt humör gick över styr... I efterhand kanske man kan le lite åt eländet, men just då var jag inte rolig Vi skulle åka och träffa min familj, men när vi kommer i bilen får jag ett sånt jäkla raseriutbrott över hans parfym. En parfym han haft i över ett år utan att jag reagerat. Men igår luktade den VIDRIGT. Jag kunde inte andas, blev jättilllamående och fick typ migrän. Vi körde med fläkten igång på 4an och jag hängde i luftutbåstet och bara skrek av ilska. Jag tvingade honom att stanna vid närmaste bemannade mack för att tvätta sig på toaletten. Men det blev inte bättre. Jag var fortfarande ilsken. Jag lyckades hålla humöret i schack så länge vi var hos mina föräldrar men när vi skulle hem bröt helvetet löst igen Så vi körde med fläkten igång på iskallt på 4an hem oxå. Han satt med mössa på. Jag satt tyst och bet ihop käkarna så hårt så jag nästan fick kramp för att inte explodera igen... Väl hemma tvingade jag honom att duscha igen.
Detta var bara ETT exempel. Idag är jag mest ledsen och lipar för småsaker.
Hoppas att detta är ett gravidtecken och inte bara överjävligt pms Jag tänker dock vänta med att testa till den 8 april. Det var det BF jag hade förra gången jag var gravid, det som jag inte fick behålla. Det skulle vara väldigt fint att få plussa på det datumet <3
Slutgnällt för tillfället! Ha en fin söndag/påskdag!
Äl+11, jag är gravid!
Hade lagt fram grejer för att gravidtesta idag, men det behövdes inte.... Mensen dundrade in med buller och bång idag på morgonen. Så byebye bebis2018 och välkommen bebis2019 (hoppas jag)
Störande att jag ska ha så lååååååånga cykler. Förra omgången 46 dagar och nu 42 dagar, det minimerar ju liksom antalet chanser att bli gravid på....
Grattis till ditt plus baraentilligen! Och till er andra: Kämpa på!
Fyller 34 i maj och har troligtvis ägglossning i helgen! Håller tummarna! :)
Hej!
Gick med här för några månader sedan men har inte kollat sedan dess.
Har en dotter på snart 7 år med min dåvarande och plussade imorse :) med min husband to be!
Sjukt kul men läskigt då vi har två missfall i bagaget och det har varit ett år av försök innan det tog sig denna månad! Så kommer försöka chilla denna gång och hoppas de går vägen!
Hur går det för er härinne?
Jag har BIM på fredag. Känner inget speciellt än så länge. ÄL kom tidigt så jag har inte exakt koll. Vi får se...
Hej på er!
Nu har det varit mycket ul här för att få lite kläm på hur min cykel fungerar egentligen.
Jag har ju mens men ingen egen äl.
Jag har inte ens egna ägg.
Äter Letrozol för att få ägg men har reagerat så bra på dom så det blir två ägg vilket vi inte vill utan vi vill ha ett ägg.
I måndags var jag på ul o fick en rätt häftig bild(om jag får säga det själv)
Bifogar den här så får ni se