• Liten 2018

Fler som planerar en liten sladdis?

mycat81 skrev 2018-02-04 21:17:42 följande:

Usch så tråkigt med mens Ni får ladda om och satsa på försök nr 2 istället!

Japp, nya ÄL stickor beställda, så jag får lite koll. Mannen tyckte oxå att det var trist. Men jag trösta att nu blir det till å ligga intensivt igen sen, hahahaha :D
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-02-03 16:09:12 följande:

Hej !

Jag o min man är 35 & 50 år o försöker med en tredje.

Vår barn är 13 & 7 år

Så det blir en ordentlig sladdis

Men vi känner att något saknas i familjen trots att barnen e stora. Dom vill gärna ha ett syskon. Men den ena vill ha en lillebror o den andra en lillasyster ..... Får väl se vad man lyckas åstadkomma

Här är samma. Vi kände att något saknades å vi ville förlänga myset att vara familj. Har en snart 14 åring å en som snart blir 10år. Och som du skriver så önskar de en lillasyster och den andra en lillebror, men vi har inte sagt att vi försöker med syskon. Vi frågade bara lite så där i förbifarten.

Lycka till med planerna, här lyckades det inte så vi får köra på nästa BIM som är i MARS.
  • Liten 2018
    Liten 2018 skrev 2018-02-04 16:32:18 följande:

Själv fick jag mens 3 dagar tidigt och som jag blöder. Trist x 2 liksom... Men nästa ÄL är runt Alla Hjärtans dag. Denna cykel var 26 dagar men kan ju bero på att spiralen togs ut i januari.

Lycka till ni andra nu

Så konstigt, känner inte igen. Börja blöda kraftigt i lördags, sådär så jag tänkte oj...söndag var oxå rikligt. Igår nästan inget å natten till idag och nu morgonen så är det pyttepytt, mest lite brunt. Kan inte minnas att jag brukar ha 2 dagars mens med start som en syndaflod.... Ingen mensvärk heller som jag brukade ha. Får se hur dagen blir, kan ju testa ett gravtest i morgon om jag funderar mer. Men mens brukar vara samma som ej gravid. Men en jäkla konstig mens. 3 dagar tidig och varade i 2, 5 dag.
  • Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-02-17 12:53:17 följande:

Klart du får! Välkommen Själv är jag 36 år, har en 9?åring sen tidigare förhållande och min sambo hat två barn på 11 o 14 år. Tog ut min spiral i mitten av januari och har ingen aning om vart jah befinner mig i cykeln. Inväntar antingen mens eller ÄL, men har i GA känningar åt något av hållen...

Testa ÄL stickor. Jag har märkt januari och februari att jag ligger ca 16/17 dagar efter BIM som jag får starkt på stickorna. Enligt Flo appen är ÄL nu men stickorna har stegring från idag. Tror ÄL blir mån för mig.

Tror BIM är 2 mars. Lycka till mycat81 som är i samma fas som mig :)
  • Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-02-17 22:47:01 följande:

Mmmm, så fort jag fått tillbaka mensen och kan börja räkna lite grann så funderar jag på att testa det. Jag blödde ju ingenting med spiralen och därför är det omöjligt att veta hur lång cykel jag har och när jag kan tänkas börja blöda. Även svårt att veta om det är nära ev ÄL eftersom min kropp inte ger några som helst ledtrådar. Gaaaaaahhhhh! Imorgon är det iallafall 1 månad sedan jag tog ut spiralen.

Lycka till med sexandet i helgen

Tack :)

Kanske får ta ett gravtest om mensen inte kommer ;) Finns ju de som blir gravida direkt.
  • Liten 2018

Hej alla!

Har BIM troligen runt den 4 mars. Nu får ni alla hålla tummarna av praktiska skäl oxå. En inbokad skidresa med familjen i husbilen samma tid. Sist forsade mensen så det vore ju mindre skoj just denna tid.... Mycket roligare med ett pluss ju. ÄL var igår så ska kanske "planera in" lite mys idag oxå, för säkerhets skull :D Har satans ömma bröst å tjejmagen ömmar till och från nu. Hoppas på plus nu och naturligtvis många fler i det här forumet.

• Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-02-21 21:48:03 följande:

Här väntas också skidresa med familjen hela nästa vecka. Och med mitt vanliga oflyt så lär väl mensjäveln komma just då. Ända dagarna som jag känt av lite dragningar i tjejmagen och lite rikligare flytningar var 14-15/2 Och med enkel matematik innebär det isåfall att mensen väntas under vecka 9, Har packat ner massor av tamponger och bindor i resväskan bara för att jag är så säker på att det kommer bli så.... Fast helst av allt vill jag ju att den håller sig borta, och det pga att det flyttat in nån i min hyreslediga 1 RoK

Då får vi hoppas att vi slipper åka i backen med en vadderad byxa och istället slappna av å njuta för att sen avsluta med att veta att man väntar liten.
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-02-23 10:08:35 följande:

Idag värker det som tusan. Värre än mensvärk. Gör så himla ont så jag mår illa.

Ingen äl o inte mens heller då mensen är beräknad 4/3

Ibland undrar jag vad som händer i kroppen

Va skoj, vi har samma BIM dag. Men sist kom mensen 2 dagar tidigt men jag har bättre koll denna gång, så vi får se.

Jag hade samma tanke, vad det molar i tjejmagen, sådär jobbigt. Mått illa så dör nån sväng så där så jag tänkte på det medan jag jobbade idag. Men jag försöker slå bort tanken att vara gravid och hoppas att plusset ändå kommer nästa vecka. Tänkte testa tidigt innan vi åker på skidsemester, ta torsdag morgon om mensen inte kommit. BIM söndag.

Jag vet att jag hade kolade ont förra gången efter ÄL oxå, konstigt kan man ju tycka. Borde väl inte kännas åt då utan när mensen sen kommer...

Lycka till alla nu
  • Liten 2018

Såg nu att appen sa BIM 3, på lördag... Ja ja vi får se. Testar den 1 mars för å se om jag får tidigt svar om det blir tampongsemester eller wohoooo semester :)

• Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-02-23 20:53:23 följande:

Spännande. Vi skulle nästan testa samma dag bara för skoj skull....

Tänker du testa lördag? För söndag är ju BIM.

Kör du med clear blue early el vad kör du med för test?

Jag har BIM på lördag såg jag nu.... Ska på skidsemester från torsdag så jag tänkte ta ett torsdag morgon. Se om det ger en hint, skulle annars aldrig ta före..... Visar det inget så tar jag gärna ett ihop söndag morgon igen om mensen inte kommit. Jag får meddela hur det går :)

Har Baylan testa tidigt 3 st å sen ett CB digital om jag får pluss nån gång
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?