Fler som planerar en liten sladdis?
Usch så tråkigt med mens Ni får ladda om och satsa på försök nr 2 istället!
Usch så tråkigt med mens Ni får ladda om och satsa på försök nr 2 istället!
Hej !
Jag o min man är 35 & 50 år o försöker med en tredje.
Vår barn är 13 & 7 år
Så det blir en ordentlig sladdis
Men vi känner att något saknas i familjen trots att barnen e stora. Dom vill gärna ha ett syskon. Men den ena vill ha en lillebror o den andra en lillasyster ..... Får väl se vad man lyckas åstadkomma
Själv fick jag mens 3 dagar tidigt och som jag blöder. Trist x 2 liksom... Men nästa ÄL är runt Alla Hjärtans dag. Denna cykel var 26 dagar men kan ju bero på att spiralen togs ut i januari.
Lycka till ni andra nu
Klart du får! Välkommen Själv är jag 36 år, har en 9?åring sen tidigare förhållande och min sambo hat två barn på 11 o 14 år. Tog ut min spiral i mitten av januari och har ingen aning om vart jah befinner mig i cykeln. Inväntar antingen mens eller ÄL, men har i GA känningar åt något av hållen...
Mmmm, så fort jag fått tillbaka mensen och kan börja räkna lite grann så funderar jag på att testa det. Jag blödde ju ingenting med spiralen och därför är det omöjligt att veta hur lång cykel jag har och när jag kan tänkas börja blöda. Även svårt att veta om det är nära ev ÄL eftersom min kropp inte ger några som helst ledtrådar. Gaaaaaahhhhh! Imorgon är det iallafall 1 månad sedan jag tog ut spiralen.
Lycka till med sexandet i helgen
Hej alla!
Har BIM troligen runt den 4 mars. Nu får ni alla hålla tummarna av praktiska skäl oxå. En inbokad skidresa med familjen i husbilen samma tid. Sist forsade mensen så det vore ju mindre skoj just denna tid.... Mycket roligare med ett pluss ju. ÄL var igår så ska kanske "planera in" lite mys idag oxå, för säkerhets skull :D Har satans ömma bröst å tjejmagen ömmar till och från nu. Hoppas på plus nu och naturligtvis många fler i det här forumet.
Här väntas också skidresa med familjen hela nästa vecka. Och med mitt vanliga oflyt så lär väl mensjäveln komma just då. Ända dagarna som jag känt av lite dragningar i tjejmagen och lite rikligare flytningar var 14-15/2 Och med enkel matematik innebär det isåfall att mensen väntas under vecka 9, Har packat ner massor av tamponger och bindor i resväskan bara för att jag är så säker på att det kommer bli så.... Fast helst av allt vill jag ju att den håller sig borta, och det pga att det flyttat in nån i min hyreslediga 1 RoK
Idag värker det som tusan. Värre än mensvärk. Gör så himla ont så jag mår illa.
Ingen äl o inte mens heller då mensen är beräknad 4/3
Ibland undrar jag vad som händer i kroppen
Såg nu att appen sa BIM 3, på lördag... Ja ja vi får se. Testar den 1 mars för å se om jag får tidigt svar om det blir tampongsemester eller wohoooo semester :)
Spännande. Vi skulle nästan testa samma dag bara för skoj skull....
Tänker du testa lördag? För söndag är ju BIM.
Kör du med clear blue early el vad kör du med för test?