Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej, grattis till er alla som plussat ???? jag plussade också för 2 veckor sen går in i vecka 7 idag! ???????? mitt första barn längtar redan?? jag vill gärna också vara med i den hemliga fb gruppen ????
Blir mitt 4ebarn. Vill hänga kvar här och inte på FB
Hat två söta flickor och Jag väntar min tredje nu. Kommer också i augusti. Lider extremt mycket av halsbränna redan och har flytningar. Iskalla fötter, mår illa + rapar ibland. Ja, välkommen till gravida världen säger jag till mig
Hej
Satt här o läste på ev rim för avslöjandet av graviditet:) väntar vårt 2:a om allt går vägen, har en på 5 månader o kan ju säga att jag blev lite chockad när det visade ett plus???? många tankar som snurrar. Men BF i slutet av augusti????
Jag har bf 10/8. 33 år och bor i Sthlm. Första graviditeten och jag är nervös, livrädd, lycklig, pirrig osv. Mår illa hela tiden och har sjukt ont i brösten. Kan inte sova på mage och att ens få duschstrålen på bröstvårtan gör jätteont! Ska testa denna natt att sova med en sport-bh på och se om det hjälper.
Hoppas att allt ska gå bra och längtar så till v 12 när jag har förstått att en kan börja slappna av. Vill skrika till hela världen att jag är gravid och lycklig, men det är bara min sambo och jag som vet än så länge :)
Pirr pirr pirr!!
Jag har bf 10/8. 33 år och bor i Sthlm. Första graviditeten och jag är nervös, livrädd, lycklig, pirrig osv. Mår illa hela tiden och har sjukt ont i brösten. Kan inte sova på mage och att ens få duschstrålen på bröstvårtan gör jätteont! Ska testa denna natt att sova med en sport-bh på och se om det hjälper.
Hoppas att allt ska gå bra och längtar så till v 12 när jag har förstått att en kan börja slappna av. Vill skrika till hela världen att jag är gravid och lycklig, men det är bara min sambo och jag som vet än så länge :)
Pirr pirr pirr!!
Det ska inte vara en massa ?????? :)
Hej
Satt här o läste på ev rim för avslöjandet av graviditet:) väntar vårt 2:a om allt går vägen, har en på 5 månader o kan ju säga att jag blev lite chockad när det visade ett plus???? många tankar som snurrar. Men BF i slutet av augusti????
Blir mitt 4ebarn. Vill hänga kvar här och inte på FB