Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Glömde skriva att jag är beräknad 9/8 ;)
Hej!
Jag har gått in i vecka 7 och illamåendet har tagit fart! Ömma bröst att inte tala om. Jag är 26 år och de är första barnet ;) bor i Halland
Hänger gärna med här också.
De finns en hemlig FB grupp redan :)
Hoppar in här också :) Väntar mitt första barn, 20aug, Göteborg, 30 år. Hur funkar allt sånt här med föräldrapenning? När ska man ansöka om sånt? Jag har sagt upp mig och har nu pluggat sen i aug så vill veta hur liiite jag kommer få, någon som vet hur det funkar?
Hej!
Grattis till er! :) jag är i v6 väntar mitt femte barn.
Hej! Väntar mitt tredje om allt går vägen.. :)
Plussade igår jag, har en 7 månaders bebis hemma. BF med denna bör bli runt 18/8.. Känns helt galet.
Någon hemlig Facebookgrupp hade jag tyckt om, vad säger ni?
Hej!
Jag har gått in i vecka 7 och illamåendet har tagit fart! Ömma bröst att inte tala om. Jag är 26 år och de är första barnet ;) bor i Halland
Hänger gärna med här också.
De finns en hemlig FB grupp redan :)
Hoppar in här också :) Väntar mitt första barn, 20aug, Göteborg, 30 år. Hur funkar allt sånt här med föräldrapenning? När ska man ansöka om sånt? Jag har sagt upp mig och har nu pluggat sen i aug så vill veta hur liiite jag kommer få, någon som vet hur det funkar?
Jag hoppar in här med. Plussade imorse :) v 4+6 enligt appen. Vill gärna vara med i en hemlig fb-grupp.
Hej! Gravid i vecka 5+3. Inskrivning hos BM på onsdag. Vi skulle egentligen ha fått vårt första barn om några veckor, den 6e januari, men vi var med om ett sent missfall i augusti. Håller tummarna för att den här bönan stannar kvar i magen hela vägen :)