Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej! Här vågar vi börja tro på detta också... Går in i v7 på julafton med vårt andra, sjukt efterlängtade barn efter ganska lång tids försök! Min förra grav var jag sjukskriven från v.4 och spydde oavbrutet fram till v.38, tsm med diverse andra komplikationer. Nu känner jag inte ens mig gravid Skönt så länge det varar, men typiskt att man ska vara orolig över det istället! Riktigt nojig över det mesta och känner mig som en förstagångare
Bor i Skåne med sambo och en 3-åring.
Hej alla och grattis till era plus! :)
Jag hoppar in här - jag och min sambo har försökt blir gravida över ett år och i förrgår plussade jag, ääääntligen! Pirrigt och nervöst. Än har vi inte riktigt lyckas ta in att det faktiskt är ett litet frö där inne, vi hade börja förbereda oss på att vi kanske inte kunde på egen hand.
BF ca 26/8
[quote=78298297][quote-nick]marran87 skrev 2017-12-22 21:33:07 följande:[/quote-nick]Hej alla och grattis till era plus! :)
Jag hoppar in här - jag och min sambo har försökt blir gravida över ett år och i förrgår plussade jag, ääääntligen! Pirrigt och nervöst. Än har vi inte riktigt lyckas ta in att det faktiskt är ett litet frö där inne, vi hade börja förbereda oss på att vi kanske inte kunde på egen hand.
BF ca 26/8
[/
Grattis!
Hej ! Plussade nu på morgonen och har beräknat bf 26/8 :D Fick ett MA i oktober så är riktigt glad över att det gick såpass fort. Har verkligen fått världens bästa julklapp <3
Godmorgon, hoppar in här plussade igår och BF är 2/9 men är garanterad igångsättning efter första barnet så blir ett augustibarn denna gång känns helt verkligen än så länge, turbulent o jobbigt år men världens bästa avslut
Godmorgon och grattis till er båda, vilken start på julen :) <3
Godmorgon och grattis till er båda, vilken start på julen :) <3
Godmorgon och grattis själv! Verkligen bästa starten på julen och ett underbart 2018 att se fram emot!
Dock undrar jag vart detta illamående ska ta vägen då det var lite så jag ?upptäckte? att d nog va dags för ett test....den är inte nådig!
Grattis till alla plus!
Tack snälla :) Ja det är verkligen ett fantastiskt år som väntas oss och vi får hålla tummarna på en sval sommar :)
Men hoppla! Redan.. huaa! Jag klarade mig lindrigt undan från illamåenade min förra graviditet så ska bli spännande och se nu. Har du med symtom? Jag förstod på tempkurvan att det var något på gång och att jsg vaknar hungrig redan vid 4-5 och i vanliga fall klarar jag mig utan frukost. Och växtvärk, massor <3