• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • Johanna135

[quote=78287649][quote-nick]Jmlwc skrev 2017-12-19 08:04:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Samma som för mig :) skoj!

• Johanna135
    Jmlwc skrev 2017-12-17 08:07:47 följande:

Grattis!

Ring till försäkringskassan och fråga. Jag pluggar också men vid mina tidigare graviditeter har fp beräknats på min tidigare inkomst.

Jag hoppas på att det blir så för mig också :) Yes ringer dom.
  • Svartakattenmjau
    Jmlwc skrev 2017-12-19 08:00:32 följande:

Jaa sov med en mjuk bh. Så mycket bättre????

Och välkommen och Grattis till er!

Vi ska också vänta till efter v 12. Dock tycker jag att det är svårt att hålla hemligt för våra barn...

Det förstår jag verkligen att det är! En blir ju helt påverkad, speciellt i början. Nu längtar jag mest att tiden ska gå för att kunna berätta för mina kollegor varför jag är så konstig (sitter och håller mig från att spy rakt ut på möten ibland) haha usch. Men ändå så glad :)
  • Missime7
    Jmlwc skrev 2017-12-19 08:01:51 följande:

Grattis och välkommen hit!

Tack så mycket och desamma till dig
  • Jmlwc
    3hjärtan skrev 2017-12-21 18:15:18 följande:

Gjorde vul idag. Hjärtat tickar fortfarande.

Härligt!!!
  • emizz

Hej alla!!

Plussade tidigt förra veckan och superglad då förra graviditeten slutade i en kemisk...

Detta blir tredje barnet har en son på 9 år och en dotter på 6 år så detta ska bli jättemysigt. Bor nere i Skåne 

Mitt bekymmer är rädslan för missfall igen, så fort det värker och maler (vilket det gör från och till under hela dagarna) springer jag på toaletten för att titta :( svårt att slappna av och njuta.

BF är runt den 26/8-18

Ehliaz-09 Alice-11
  • Biffemmi

Jag har precis plussat, bf 15 augusti.. kan du snälla lägga till mig också? Vill inte lägga ut mailadress här

• Jmlwc
    Biffemmi skrev 2017-12-21 19:48:45 följande:

Jag har precis plussat, bf 15 augusti.. kan du snälla lägga till mig också? Vill inte lägga ut mailadress här

Hej

Det finns inget att lägga till här tyvärr... du får gå in i andra bf augusti trådar om du vill vara med på fb.
Svar på tråden Augustibarn 2018