Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Vi är exakt lika långt gångna då! och jag bor också i skåne, så kul! :D
Hej, plussade i måndags väntar mitt första barn och sambons andra. Jobbar som ekonom och bor i Halland.
Hej, plussade i måndags väntar mitt första barn och sambons andra. Jobbar som ekonom och bor i Halland.
Ja det är mitt andra barn, men min sambos första och min dotter är lite äldre så det känns som allting är helt nytt ändå :) Den graviditeten var superenkel! Minns att jag sa att "är det såhär att vara gravid kan jag vara det jämt"... kanske kommer få äta upp det nu.. haha :)
Förstår verkligen att det är jobbigt men som du säger - det är ändå lite av en bekräftelse att något händer och det kan man stå ut med en stund iaf.. sen hoppas vi att du får betydligt lättare syntom :)
Haha, hemskt tidiga! Försökt trotsa emot men det är helt omöjligt, men äter och somnar om ... pust :)
Vad kul! Vart i Skåne bor du?
Vi är exakt lika långt gångna då! och jag bor också i skåne, så kul! :D
Godmorgon och grattis till er båda, vilken start på julen :) <3
Hej bor också i Skåne men är en vecka efter er :) går in i vecka 6 på julafton :)
Hej! Grattis alla! :D Mitt första barn, fick MA i juli så hoppas på bättre lycka denna gång, vågar inte riktigt va för glad än förrens det gått lite längre ^^ min kille vet inget än, tänkte ge ett inslaget plus imorgon :) är i v5 och känner inte av det så mycket än, lite smått illamående ibland och så ont i huvudet till och från. Fruktansvärt rädd för ett till missfall