• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • FruBjörk

Grattis till er som pussat! Så kul att se! :) Jag har varit lite inaktiv här men läst det mesta. Väntar in ÄL som borde vara på söndag så det har inte hänt så mycket hos oss. Hoppas vi ska lyckas få till det nu på kvällarna fram till söndag :D

• Loouiiisee
    Lilj3 skrev 2018-01-11 14:25:28 följande:

Hörrni nu vet jag inte vad jag ska tro. Tog ett test imorse som var helt blankt trodde jag. Men hade bråttom till jobbet så lämnade bara testet och åkte. Nu när jag kom hem såg det ut såhär.

Vet ju att man inte ska kolla på testen efter tiden gått ut men har det har aldrig hänt mig förut att ett streck dykt upp senare.

Äl+11 idag.

Det är något väldigt svagt men jag tror också det kan vara något.

Håller tummarna Skrattande

• Woohooo

Nu börjar jag bli nervös, hehe. Jag slits åt båda håll.
    Jag testade negativt igår på bim-2, men jag har också känt symptom jag inte känner igen (har aldrig varit gravid).
    ? Har haft ömma bröst i typ två dagar, och sedan igår så kliar bröstvårtorna så otroligt emellanåt, speciellt det högra. Det var hemskt när jag skulle sova. Det kliade sååååå, men så fort jag petade gjorde det jätteont, haha!
    ? Och nu för bara en liten stund sen fick jag lite värk i magen, men det känns inte riktigt som vanlig mensvärk.

Det kan ju vara så att det är mensvärk och mensen kommer till helgen, men hoppet lever starkt än! <3

• josgos
    Woohooo skrev 2018-01-11 16:30:13 följande:

Jag vet inte, det är problemet. Jag vill inte fråga heller, då hon kan bli misstänksam. Jag och killen vill hålla vårt baby-making hemligt tills jag blir gravid. Vi får helt enkelt bara vänta och se. :)

Jag förstår! Hade inte heller frågat i det läget. Här hemma sitter vi och tänker ut olika lögner inför alla sociala sammanhang, nu när vi plussat, vad vi ska säga om att jag inte dricker. Jag tackar ALDRIG nej till vin, det vet alla som känner mig. Så lögnen måste vara trovärdig.
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 20:59:14 följande:
    Jag förstår! Hade inte heller frågat i det läget. Här hemma sitter vi och tänker ut olika lögner inför alla sociala sammanhang, nu när vi plussat, vad vi ska säga om att jag inte dricker. Jag tackar ALDRIG nej till vin, det vet alla som känner mig. Så lögnen måste vara trovärdig.
    Jag vågade fråga, och jag tror jag klarade mig utan misstanke. De hade väntat några extra veckor tydligen, och inte testat tidigare. Men sen kan ju jag (och hon) vara låghormonare ändå. Vi får se vad som händer! :)
  • levisen

Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.

Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.

Någon som känt detta under en annan graviditet?

• Baraentilligen
    FruBjörk skrev 2018-01-11 18:20:34 följande:

Grattis till er som pussat! Så kul att se! :) Jag har varit lite inaktiv här men läst det mesta. Väntar in ÄL som borde vara på söndag så det har inte hänt så mycket hos oss. Hoppas vi ska lyckas få till det nu på kvällarna fram till söndag :D

Precis samma sits som mig då :D Söndag borde vara dagen och efter det får man fortsätta vänta ;)
  • Imra
    Woohooo skrev 2018-01-11 19:45:34 följande:

Nu börjar jag bli nervös, hehe. Jag slits åt båda håll.

Jag testade negativt igår på bim-2, men jag har också känt symptom jag inte känner igen (har aldrig varit gravid).

? Har haft ömma bröst i typ två dagar, och sedan igår så kliar bröstvårtorna så otroligt emellanåt, speciellt det högra. Det var hemskt när jag skulle sova. Det kliade sååååå, men så fort jag petade gjorde det jätteont, haha!

? Och nu för bara en liten stund sen fick jag lite värk i magen, men det känns inte riktigt som vanlig mensvärk.

Det kan ju vara så att det är mensvärk och mensen kommer till helgen, men hoppet lever starkt än! <3

Mina bröst har också kliat, inte gjort så ont. Men kliat!

Vet att testet jag gjorde idag var positivt men man vågar liksom inte tro det och känns ändå som mensen kommer dyka upp på lördag.

Har inte vågat säga något till sambon än. ;)
  • Airmos
    Imra skrev 2018-01-11 21:29:28 följande:

Vet att testet jag gjorde idag var positivt men man vågar liksom inte tro det och känns ändå som mensen kommer dyka upp på lördag.

Så spännande, hoppas hoppas!! Ska du göra ett nytt test imorgon?
  • Woohooo
    Imra skrev 2018-01-11 21:29:28 följande:

Ska du göra ett till snart? Är så glad för din/er skull! Hur länge har ni försökt? Första barnet? :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018