• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-11 21:09:56 följande:

Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.

Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.

Någon som känt detta under en annan graviditet?

Jag kan relatera till detta, jag har känt denna känslan senaste veckan. Men har tänkt att det är något man ätit. Svårt att förklara men är som du beskriver att det är en pulserande känsla. Har mest lagt märke till det på kvällar och nätter innan man somnar.
  • josgos
    ampjot skrev 2018-01-11 22:13:29 följande:

Jag kan relatera till detta, jag har känt denna känslan senaste veckan. Men har tänkt att det är något man ätit. Svårt att förklara men är som du beskriver att det är en pulserande känsla. Har mest lagt märke till det på kvällar och nätter innan man somnar.

Jag har en liknande känsla just nu, ligger i sängen och ska sova. Plussade igår.

Har upplevt liknande när man tränat mage och lägger sig ner, ungefär som att den fortsätter få sammandragningar/krampar.
  • josgos
    Woohooo skrev 2018-01-11 21:02:09 följande:

Jag vågade fråga, och jag tror jag klarade mig utan misstanke. De hade väntat några extra veckor tydligen, och inte testat tidigare. Men sen kan ju jag (och hon) vara låghormonare ändå. Vi får se vad som händer! :)

Spännande! Ja så kan det ju såklart vara. Hoppas på positivt!
  • LillaMy08
    levisen skrev 2018-01-11 21:09:56 följande:

Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.

Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.

Någon som känt detta under en annan graviditet?

Tråkigt att höra om förra graviditeten..

Jag känner igen den där pulserande känslan, jag har haft det senaste 3 kvällarna när jag ligger i sängen och ska sova. För mig är den inte så stark som du beskriver. Aldrig känt det förut heller. Jag har bim imorgon, men har bara tagit negativa test så vet inte om det betyder något för min del.

Lycka till, håller tummarna :)
  • Tildurrr

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:00:40 följande:

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..

Jag ser på båda två! Grattis till er :)
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:00:40 följande:

När har eller blir väll hade du BIM föresten? :)
  • Tildurrr
    ampjot skrev 2018-01-11 23:02:22 följande:

Jag ser på båda två! Grattis till er :)

Åh va skönt att få bekräftat att nån mer ser! Känner mig ändå så orolig så tänker att jag köper ett clearblue digitalt under helgen, för dem är bäst va? :) åh blev helt nervös nu!!
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:06:06 följande:

Åh va skönt att få bekräftat att nån mer ser! Känner mig ändå så orolig så tänker att jag köper ett clearblue digitalt under helgen, för dem är bäst va? :) åh blev helt nervös nu!!

Ja kör med ett digitalt så slipper du oroa dig! :)
  • Tildurrr
    ampjot skrev 2018-01-11 23:05:45 följande:

När har eller blir väll hade du BIM föresten? :)

Jag har hyfsat oregelbunden mens, så förra månaden var mensen enligt min app 4 dagar tidig, och utefter det är BIM den 16/1, på tisdag, men enligt appen hade jag äl 1-2 jan och jag tror det var den 30, brukar känna av det ganska väl ändå...

Har gått runt hela dagen och trott jag ska få mens då Jag haft molvärk, men känns ändå osannolikt att den skulle va 5 dagar tidig den här månaden också när det nästan aldrig diffar mer än 1-2 dagar...

Men tror jag ger det några dagar och testar igen!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018