BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.
Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.
Någon som känt detta under en annan graviditet?
Jag kan relatera till detta, jag har känt denna känslan senaste veckan. Men har tänkt att det är något man ätit. Svårt att förklara men är som du beskriver att det är en pulserande känsla. Har mest lagt märke till det på kvällar och nätter innan man somnar.
Jag vågade fråga, och jag tror jag klarade mig utan misstanke. De hade väntat några extra veckor tydligen, och inte testat tidigare. Men sen kan ju jag (och hon) vara låghormonare ändå. Vi får se vad som händer! :)
Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.
Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.
Någon som känt detta under en annan graviditet?
Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
Jag ser på båda två! Grattis till er :)
Åh va skönt att få bekräftat att nån mer ser! Känner mig ändå så orolig så tänker att jag köper ett clearblue digitalt under helgen, för dem är bäst va? :) åh blev helt nervös nu!!
När har eller blir väll hade du BIM föresten? :)