• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • ampjot
    Pasgetti skrev 2018-01-15 06:02:03 följande:

Jag kommer nog inte kunna hålla mig till BIM, har dessutom en hel hög med extra känsliga test hemma hihi. Så börjar nog testa på onsdag :) Ang symptom så kände jag mig rätt illamående både igår och idag, innan jag skulle äta middag/frukost. Men så fort jag börjat äta har illamåendet försvunnit. Brukar inte känna så annars :)

Har också tidiga test så blir nog till att testa onsdag här med, svårt att hålla sig!
  • Plantlady
    A1610 skrev 2018-01-15 12:10:20 följande:

Hej!

Jag fick just rosa på pappret efter att kissat. Är på ÄL + 4. Kan det vara en nidblödning, någon som har erfarenhet av det? Eller är det för tidigt för nid? Har aldrig haft så innan. Inga problem med spottings....

Jag fick också en rosafärga flytning på ÄL + 4 funderar också på om det kan vara en nidblödning. Har än så länge inte känt några andra symtom. BIM på lördag och är är så otålig, tiden går så långsamt när man väntar!
  • Feliziah

Jag har BIM på torsdag, och har iiiinga symptom haha.. Dock har jag ingen molvärk, vilket jag hade förra cykeln typ en vecka innan BIM, och då kom mensen. Så är kanske positivt att jag inte har molvärk denna cykel?

I övrigt är tempen högre än någonsin, fast en rejäl dipp någon dag efter ÄL, så är kanske bara en skum cykel denna gång..

• Nardil

Bim idag. Ingen mens, men nu på eftermiddagen lite ljusrosa flytningar på pappret. Igår morse hade jag en mini-mini blödning (alltså typ två pyttesmå blodstänk) med efterföljande rosa miniflytning och tänkte att det kanske berott på att jag haft sex dagen innan. Nu vet jag inte vad jag ska tro. Har aldrig så här innan mens, då är det bara blödning från start. Är rädd för att det är ytterligare ett mf (även om jag inte har tagit något test alls utan bara tänker på att det liknar starten på mitt MA i november, fast då kom det förstås rosa ihållande flytningar och inte så här två enstaka tillfällen med mer än ett dygn emellan).

Någon som har erfarenhet av något liknande?

Åh, vill bara att det ska komma mens om det ska vara så här.,.

• Loouiiisee
    Lindsey77 skrev 2018-01-14 21:35:44 följande:
    Visst är det seeegt! Jag är på dag 33, samma här, ingen mens och inget plus. Min cykel är 35-40 dagar i snitt.

Blir lång väntan med lång cykel...

Ja, det blir en väldans väntan, speciellt när man försöker bli gravid, då blir det extra påtagligt. Men jag har alltid i stort sätt haft oregelbunden mens (den gör lite som den vill...) och jag har legat på 30 dagar och uppåt. Ingen mens och inget plus här heller. Dag 38 idag för mig. Jag har dock haft mensvärk som kommit och gått i snart 2 dagar nu. Så tänker att den kanske kommer igång här. Men jag har som vattniga flytningar och det brukar inte jag ha innan mens vad jag kan minnas. Jag har googlat och det verkar som folk har det vid ägglossning men jag kan ju inte ha ägglossning nu hahaha. Nej, det är så knepigt. 

Känner du någonting eller dylikt? Vad testar du med för test? 

• Lindsey77
    Loouiiisee skrev 2018-01-15 17:32:51 följande:

Ja, det blir en väldans väntan, speciellt när man försöker bli gravid, då blir det extra påtagligt. Men jag har alltid i stort sätt haft oregelbunden mens (den gör lite som den vill...) och jag har legat på 30 dagar och uppåt. Ingen mens och inget plus här heller. Dag 38 idag för mig. Jag har dock haft mensvärk som kommit och gått i snart 2 dagar nu. Så tänker att den kanske kommer igång här. Men jag har som vattniga flytningar och det brukar inte jag ha innan mens vad jag kan minnas. Jag har googlat och det verkar som folk har det vid ägglossning men jag kan ju inte ha ägglossning nu hahaha. Nej, det är så knepigt. 

Känner du någonting eller dylikt? Vad testar du med för test? 

Känner ingenting. Därför tror jag att jag att det gått åt skogen denna månad. Fast jag kände inget heller när jag blev gravid med senaste bebisen. Tog ett test på morgonen eftersom det var fest på jobbet. Tog bilen till after work den gången, ha ha.

Jag har använt Testlagrets tester. Använde ju gravkollens tester förra månaden när jag blev gravid och fick missfall. Digital var positivt men gravkollens negativt. Undrar hur känsliga Testlagrets är?

Sen är det ju så att har jag en längre cykel än 36-37 dagar är det kört, inget mys efter dag 22, suck vad slarvigt.
  • Airmos

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

11/1 stragge + 98765

12/1 Lottch3n + Jagheteralma + LillaMy08

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

17/1 maria1992

18/1 Feliziah + Unknown

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90

20/1 levisen + sofiaaa91

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho + Pasgetti

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations + SugarSugar

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM 7/1)

11/1 Tildurr (BIM 16/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

14/1 Woohooo (Bim 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Nolix
    Nardil skrev 2018-01-15 17:13:35 följande:

Bim idag. Ingen mens, men nu på eftermiddagen lite ljusrosa flytningar på pappret. Igår morse hade jag en mini-mini blödning (alltså typ två pyttesmå blodstänk) med efterföljande rosa miniflytning och tänkte att det kanske berott på att jag haft sex dagen innan. Nu vet jag inte vad jag ska tro. Har aldrig så här innan mens, då är det bara blödning från start. Är rädd för att det är ytterligare ett mf (även om jag inte har tagit något test alls utan bara tänker på att det liknar starten på mitt MA i november, fast då kom det förstås rosa ihållande flytningar och inte så här två enstaka tillfällen med mer än ett dygn emellan).

Någon som har erfarenhet av något liknande?

Åh, vill bara att det ska komma mens om det ska vara så här.,.

Ta ett test och se vad det blir! Man kan ju alltid hoppas iaf :(
  • A1610
    Plantlady skrev 2018-01-15 16:03:32 följande:

Jag fick också en rosafärga flytning på ÄL + 4 funderar också på om det kan vara en nidblödning. Har än så länge inte känt några andra symtom. BIM på lördag och är är så otålig, tiden går så långsamt när man väntar!

Åh, men tar du ÄL-stickor så du kunnat utesluta att inte en ÄL ledde till blödningen? Jag har haft som mensvärk nedom magen. Precis som samma dag mensen kommit.

Jag såg det kl 12 och nu när jag kissade så vart det pyttelite rosa igen, inte som tidigare idag.

Hur såg din ?blödning? ut?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018