• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Lottch3n
    Entriss skrev 2018-02-23 16:27:14 följande:

Så roligt att höra! Och ändå rätt najs med symtom:D

Vilken vecka nu?

Jo det allt rätt skönt att ha lite symtom ;) Men denna trötthet är nått hemskt.. men det för ju nått gott med sig :) Är även väldigt svullen så man skulle kunna tro att jag är längre gången än jag är, haha.

Är i vecka 6 (5+3). Tycker tiden går så långsamt.

Hur går det för dig? <3
  • Entriss
    Lottch3n skrev 2018-02-23 19:01:19 följande:

Jo det allt rätt skönt att ha lite symtom ;) Men denna trötthet är nått hemskt.. men det för ju nått gott med sig :) Är även väldigt svullen så man skulle kunna tro att jag är längre gången än jag är, haha.

Är i vecka 6 (5+3). Tycker tiden går så långsamt.

Hur går det för dig? <3

Åh<3

Här är det ÄL+6 idag så du kan ju tänkta dig;) vänta, vänta och vänta. Tror jag testar första på fredag om en vecka, men det är ju lätt att säga nu:'D
  • Meej
    Charlizee skrev 2018-02-23 05:25:52 följande:

Fick precis detta!! Åh herregud!!!!!! Mina svaga streck var något!

Så himla glad för din skull!!! Wow!!
  • Entriss

Skrev följande i BIM Mars tråden men tänker att det finns så mycket bra kunskap härinne, så jag kollar här med:

Apropå leta symtom fick jag en chock nu på kvällen. Var på toa och när jag torkade mig fick jag som en hel loska i handen. såg ut nästan precis som när en HAR slemhosta ni vet (sorry för details) men mjukare liksom. Luktade inget. Genomskinligt med gulvit ton. ÄL+6 idag.

• Maline91

fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt! Gråter sååå trött på det här nu...

• Charlizee
    Maline91 skrev 2018-02-24 15:30:14 följande:

fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt!  sååå trött på det här nu...

Kan det inte vara en nidblödning? Stämmer ju in på antal dagar efter ägglossning...
  • Maline91
    Charlizee skrev 2018-02-25 09:05:57 följande:

Kan det inte vara en nidblödning? Stämmer ju in på antal dagar efter ägglossning...

Har aldrig förstått det där med nidblödning.

Men det har hänt en gång innan att mens kom 7 dagar efter ÄL.

Och det konstiga är att det inte ens är spotting först utan det börjar direkt så att säga.
  • joannaq
    Maline91 skrev 2018-02-24 15:30:14 följande:

fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt!  sååå trött på det här nu...

Nej va tråkigt :( Du kanske skulle prova progesteronkräm som förlänger tiden mellan äl och mens? Det fördröjd mensen 4 dagar för mig förra månaden, tog sig ju tyvärr inte ändå men provar även denna månad

:)
  • Entriss

Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D

• joannaq
    Entriss skrev 2018-02-25 10:17:39 följande:

Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D

Jobbig dröm alltså :))

Men va bra att tempen stigit :))
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018