Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Ja min temp gick ned häromdagen blev också jätte nojjg att det var MF på väg men ingenting än sålänge...
Såhär såg min kurva ut...väldigt upp och ned!
Min medellinje ligger på 36,37 grader och nu har jag legat mellan 36,7-36.9...
Intressant!
Såhär ser min ut, är öppen för analys;)
Vet inte vad jag ska tro. Livmodern känns "tung" liksom, och värker som växtvärk typ. Men testen har aldrig varit mer blanka.. BIM på fredag enl NC.
Intressant!
Såhär ser min ut, är öppen för analys;)
Vet inte vad jag ska tro. Livmodern känns "tung" liksom, och värker som växtvärk typ. Men testen har aldrig varit mer blanka.. BIM på fredag enl NC.
Kan det vara så att du möjligtvis haft äl cd19? tog du äl test något?
Jaa! Jag har också tänkt på det faktiskt. Fick fullt utslag på äl-test den 17e så verkar ju troligt att det skulle va så. Har ju hört om att NC kan ändra sig i slutet av en månad osv . Erfarenhet?
Hej! Jag och mannen är på vårt första försök till att få syskon till vår dotter som är 3 år. Hon kom till på andra försöket och jag plussade med henne på äl+10.
Nu hade jag äl 17/2 så är på äl+10 idag. Fick negativt gravtest "testa tidigt" imorse så känner att hoppet sjunker. Meeen det var bara första försöket så.
Ja! När man trycker in antingen mens eller graviditet har det ändrats ibland faktiskt!
Kanske får revidera BIM för min egen del till söndag isf? För att va på den säkra sidan..
Jaa! Jag har också tänkt på det faktiskt. Fick fullt utslag på äl-test den 17e så verkar ju troligt att det skulle va så. Har ju hört om att NC kan ändra sig i slutet av en månad osv . Erfarenhet?